00010 copy

۴۴ هزار حلقه لاستیک دولتی بین رانندگان گیلان توزیع شد

نبض خبر؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از زمان توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی تا کنون ۴۴ هزار و ۶۰۰ حلقه لاستیک میان متقاضیان توزیع شده است.

مرادی افزود: مالکان وسایل حمل و نقل جاده‌ای که کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی با ظرفیت بیش از ۴ تن و دارای پیمایش متناسب با ظرفیت ناوگان دارند می‌توانند برای دریافت حواله لاستیک به ادارات راهداری و حمل و نقل عمومی شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه توزیع لاستیک هر ماه انجام می‌شود گفت: به متقاضیانی که از طریق سامانه و یا با مراجعه به ادارات راهداری نام نویسی کنند حواله ۲ حلقه لاستیک پرداخت می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه، این طرح در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و رفاه هرچه بیشتر رانندگان اجرا شده است،تصریح کرد:رانندگان بخش حمل و نقل کالا می‌توانند برای گرفتن حواله لاستیک به دفتر انجمن صنفی در پایانه بار رشت و یا به دفاتر انجمن‌های صنفی رانندگان شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی  با بیان اینکه، گیلان ۸ هزار و ۴۱ راننده خودرو‌های باربری و ۴ هزار راننده خودرو‌های مسافربری دارد، گفت: رانندگان کامیون در شهرستان رشت برای دریافت لاستیک با ارائه کارت هوشمند ناوگان به انجمن صنفی رانندگان که در پایانه بار رشت مستقر است اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: متقاضیان دریافت لاستیک اتوبوس هم می‌توانند برای دریافت لاستیک با نرخ دولتی به نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری رشت مراجعه کنند.

مرادی  از رانندگان کامیون و اتوبوس در دیگر شهرستان‌های گیلان خواست برای دریافت لاستیک مورد نیاز به اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محل اقامت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ http://Nabzkhabar.ir

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *