00010 copy

اعلام مبلغ یارانه جدید و زمان واریز+ جزییات کامل

نبض خبر: یکصد و شانزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به مهرماه 99، در حالی ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ مهرماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود که پیش تر مطابق با اعلام دولت، سه مرحله از اقساط وام یک میلون تومانی کرونا، از مبلغ یارانه هر خانوار متقاضی، کسر شده بود و حالا در اولین ماه پاییز، چهارمین قسط وام کرونا کسر خواهد شد.

 پیشتر جبارکوچکی نژاد از اعطای یارانه 120 هزارتومانی با عنوان یارانه کالایی نام برده بود. اینکه افزایش مبلغ یارانه نقدی در دستورکار است یا خیر باید مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه خبر زیر زمان واریز یارانه مهرماه 99 و مبلغ یارانه مهرماه اطلاعات بیشتری را آورده ایم.

برخی از منابع اعلام کردند که دولت پس از 10 سال قصد افزایش میزان یارانه را دارد و مجلس نیز طرح یارانه 120 هزارتومانی را رقم زد.زمان واریز یارانه مهرماه ۹۹ اعلام شد . آیا افزایش سه برابری یارانه از مهرماه آغاز می شود؟ در این خبر به بررسی افزایش یارانه و زمان واریز یارانه مهرماه ۹۹ میپردازیم.

مبلغ یارانه جدید زمان واریز 

یک نماینده مجلس از پرداخت یارانه جدید به برخی از خانوارها خبر داد. یارانه 120 هزارتومانی که از آن به عنوان یارانه کالایی نام برده می شود قرار است به 60 میلیون ایرانی پرداخت شود. افزایش یارانه در پی گرانی های این روزها توسط نمایندگان مجلس دنبال می شود تا آن ها بتوانند با افزایش یارانه نقدی فشار اقتصادی بر روی سرپرستان خانوار را کم کنند.

هدفمندی یارانه سال هاست که در این اجرا می شود و با آزادسازی تدریجی قیمت حامل های انرژی دولت یارانه نقدی را هر ماه به حساب سرپرست خانوار واریز می کرد. یارانه نقدی به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر طراحی شد و دولت ماهانه مبلغ 45 هزار و 500 تومان به ازای هر نفر به حساب سرپرست خانوار واریز می کرد.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *