امام صادق (ع) :
۞ از حقیقت ایمان این است که حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع تو باشد ۞
Sunday, 26 September , 2021
امروز : یکشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۰ - 19 صفر 1443
شناسه خبر : 35408
  پرینتخانه » اخبار, اخبار گیلان, خبرهای گیلان, شهرداری رشت

در بازدید سرپرست شهرداری رشت از منطقه سه: بهبود کیفیت ارائه خدمات شهری به شهروندان باید در اولویت کار مناطق قرار گیرد

علی بهارمست با اشاره به اینکه کارکنان شهرداری در روزهای حساس می توانند با توان مضاعف مشکلات را مرتفع سازند، گفت: در کنار اجرای پروژه های زیرساختی و کلان، انجام برخی پروژه ها و اقدامات کوچک مقیاس ولی با اهمیت در شهر نیز، میتواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سرپرست شهرداری رشت، صبح امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ در بازدید از منطقه سه شهرداری رشت ضمن قدردانی از مدیر، معاونین و کارکنان این منطقه، اظهار کرد: کارکنان شهرداری در روزهای حساس می توانند با همدلی و توان مضاعف مشکلات را مرتفع سازند.

 

علی بهارمست با اشاره به نقش معاونین خدمات شهری مناطق پنجگانه گفت: معاونین خدمات شهر باید ضمن ایجاد انگیزه در کارکنان، سیاست های اجرایی و عملیاتی روسای نواحی را تبیین و بر نحوه اجرا و پیشبرد دقیق امور نظارت نمایند.

بازدید از منطقه سه

گفتنی است سرپرست شهرداری رشت همچنین از احداث لاین کندروی بلوار خرمشهر بازدید نمود و دستورات لازم جهت انجام زیرسازی و روکش آسفالت این پروژه را به سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت صادر کرد.

بازدید از منطقه سه

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد