00010 copy

حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج شد

نبض خبر ؛

 مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج امروز چهارشنبه به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و با حضور طاهره طاهریان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.

احمد گواری از کاندیداهای این مجمع انتخاباتی بود که با غیبت در محل برگزاری مجمع انصراف خود را اعلام کرد. بدین ترتیب رای گیری برای تعیین رئیس جدید فدراسیون شطرنج میان چهار کاندیدای دیگر به نام های افشین داوری، محمد ابراهیم مداحی، رضا شیرین آبادی و حسن تامینی برگزار شد.

در رای گیری صورت گرفته حسن تامینی با ٢٠ رای بیشترین رای از اعضای مجمع را به خود اختصاص داد. ضمن اینکه داوری، مداحی و شیرین آبادی به ترتیب صاحب ١٢، ٨ و یک رای شدند.

بدین ترتیب رای گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون شطرنج با حضور حسن تامینی و افشین داوری به دور دوم کشیده شد. در این مرحله تامینی و داوری به ترتیب ۲۶ و ۱۵ رای به خود اختصاص دادند.

بدین ترتیب حسن تامینی برای مدت چهار سال ریاست فدراسیون شطرنج را بر عهده گرفت. وی نماینده مجلس در دوره های هشتم و نهم بود و فعالیت هایی هم به عنوان بازیکن و مربی فوتبال در سطح استان گیلان داشته است. تامینی این روزها هم در حوزه سلامت و بهداشت مشغله های خود را دارد.

پیش از این مهرداد پهلوان زاده ریاست فدراسیون شطرنج را بر عهده داشت. دوره ریاست وی اسفندماه سال ٩٨ برگزار شد، از زمان مدیریت این رشته در اختیار  بود.

 

حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *