00010 copy

شهردار رشت: فضای سبز شهر رشت برای تغییر به برنامه و فکرهای خلاق نیاز دارد

 به گزارش نبض خبر به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت امروز(سه‌شنبه ۲۹ تیر) در جلسه با مدیران ،معاونان وناظران فضای سبز شهرداری رشت اظهار داشت: فضای سبز شهر رشت وضعیت مناسبی ندارد و باید برای ساماندهی آن از فکرهای خلاق استفاده شود.

 

شهردار رشت تصریح کرد: برخی از موضوعات و کارها به اعتبار و بودجه نیاز ندارد بلکه با نیروی انسانی و با اعمال یک مدیریت درست می‌توان کارهای بسیار خوبی در بحث فضای سبز شهر رشت انجام داد.

 

وی با بیان اینکه نقد منصفانه می‌تواند سازنده باشد ابراز داشت: ناظران فضای سبز مناطق شهرداری رشت باید با برنامه‌ ریزی درست و شفاف به وظایف خود عمل کنند.

 

شهردار رشت فکر و اندیشه خلاق و انگیزه را دو مؤلفه مهمی که هر ناظر فضای سبزی باید دارای آن باشد خواند و گفت: انتظار دارم چهره فضای سبز شهر رشت تغییر پیدا کند که در اینجا نقش ناظران و سازمان سیما و منظر بسیار تعیین کننده است.

 

احمدی با تاکید بر اینکه کار در شهرداری جدی است افزود: شهرداری کار فانتزی نمی‌خواهد و همه باید در هر مسئولیتی که هستند به نحو مطلوب نقش خود را ایفا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه باید رویکردها در بخش فضای سبز تغییر پیدا کرده و کارها به سمت برنامه محوری پیش برود اظهار داشت: علت بخش اعظمی از ناکارآمدی‌هایی که در بخش فضای سبز شهر رشت شاهدش هستیم به عملکردها بر می‌گردد که باید اصلاح و بازنگری شود.

 

شهردار رشت لزوم تغییر در تفکر و نحوه عملکرد متولیان فضای سبز و ناظران را خواستار شد و اضافه کرد: شهرداری دستگاهی محسوب می‌شود که خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه می‌دهد و مطالبات از آن هم بسیار وسیع است.

 

فضای سبز شهر رشت

فضای سبز شهر رشت

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *