00010 copy

قیمت گذاری لاستیک آزاد شد

نبض خبر : براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت گذاری لاستیک آزاد و به تولیدکنندگان واگذار شد. قیمت گذاری لاستیک
مطابق مصوبه ستاد تنظیم بازار ارز تخصیصی به لاستیک های سنگین وارداتی همان 4200 تومان خواهد بود که مطابق محاسبات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از طریق سامانه جامع تجارت و با حواله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها به فروش می رسد. قیمت گذاری لاستیک
همچنین قرار شده لاستیک های سواری تولیدشده با مواد اولیه ارز نیمایی در چارچوب ضوابط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مشروط براینکه تولید و فروش آن “زنجیره توزیع” در سامانه جامع تجارت ثبت گردد رأسا توسط واحدهای تولیدی قیمت گذاری شوند.
البته در تبصره این مصوبه عنوان شده عدم رعایت ثبت اطلاعات فروش در سامانه جامع تجارت مصداق تخلف عرضه خارج از شبکه بوده و دستگاه های نظارتی مکلفند با متخلفین برخورد قانونی را انجام دهند.
علاوه براین براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار برخی از لاستیک های دپو شده با ارز 4200 تومانی که بیش از 8 ماه در انبار عاملین موجود باشد علاوه بر هزینه های تبعین بیشتر برای توزیع کننده لاستیک سنگین تاریخ مصرف آن نیز در حال اتمام می باشد باید در هر استان کمیته ای با ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت و با عضویت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، استانداری و نهادهای نظارتی تشکیل تا نسبت به تعیین و تکلیف لاستیک های دپو شده قبل از سال 99 اقدام نمایند.
علاوه براین کلیه محموله های مواد اولیه ترخیص شده از تاریخ 20 فروردین ماه امسال لغایت اول خرداد ماه امسال به دلیل عدم اعلام قیمت محصولات نهایی تولید شده توسط سازمان حمایت و فروش به قیمت مصوب قبلی مشمول اخذ مابه التفاوت نرخ ارز نمی باشند.
قیمت گذاری لاستیک
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *