آخرین جزئیات از پلمب خانه‌های مجردی

photo 2019 11 07 11 49 56

به گزارش نبض خبر، بنی حسینی معاون دادستان تهران و سرپرست دادستانی شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خانه‌های مجردی محدوده میدان امام حسین(ع) گفت: اجرای این طرح به پیروی از برنامه‌ای بود که چندی پیش با حضور مأموران تعزیرات حکومتی انجام شد.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا خانه‌های مخروبه مجردی که تحت کنترل اماکن و بهداشت نیستند شناسایی و پلمب خواهند شد.

بنی حسینی گفت: این خانه‌ها که در گذشته مسکونی نبودند، امروز پاتوق معتادان و سارقان شده‌اند که باید تحت نظارت و کنترل قرار گیرند.

معاون دادستان تهران در ادامه گفت: به دلیل تمرد مالک یکی از خانه‌های تحت رصد از دستور مقام قضایی مبنی بر تخلیه خانه، دستور بازداشت وی صادر و متهم توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *