00010 copy

آغاز بکار نخستین نمایشگاه مجازی محصولات پژوهش محور در منطقه آزاد انزلی

به گزارش نبض خبر به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی همزمان با آغاز هفته پژوهش نخستین نمایشگاه محصولات پژوهش محور فعالان حوزه منطقه آزاد انزلی با حضور دکتر روزبهان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ، پژوهشگران و شرکت‌های فناور و نوآور در ساختمان اداری آغاز به کار کرد. آغاز بکار نخستین نمایشگاه مجازی

بنابراین گزارش دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری این سازمان با اشاره برنامه‌های تدوین شده در هفته پژوهش بیان کرد: از مهم ترین برنامه های برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان ، فناور و نوآور و برگزاری نشست های تخصصی با رویکرد مجازی و با شعار پژوهش مسیر توسعه و جهش تولید است.

وی در ادامه به لزوم معرفی واحد های پژوهش محور اشاره و افزود: بیست و یک مجموعه تولیدی ،صنعتی، دانش بنیان و دانشگاهی در کنار بنیاد ملی نخبگان و دبیرخانه شورای حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان سازمان منطقه آزاد انزلی در این نمایشگاه آخرین تولیدات، پژوهش ها و دستاوردهای خود را عرضه کرده‌اند.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد انزلی به برگزاری ۱۴ میزگرد تخصصی با رویکرد رفع موانع و بررسی ظرفیت های موجود اشاره و خاطرنشان کرد: در این نشست های تخصصی شرکت های مستقر در منطقه آزاد انزلی به همراه مسئولین مربوطه چالش های موجود در امر تولید، ثبت شرکت، روند ثبت اختراع و اخذ گواهی دانش بنیان را بررسی و به منظور افزایش سرعت و نمود بخشی به فعالیت پژوهشگران موضوعات را بررسی می‌کنند.

لازم بذکر است با توجه به رویکرد سازمان منطقه آزاد انزلی مبنی بر برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی علاقه مندان میتوانند تا تاریخ ۲۷ آذر ماه همه روزه از طریق آدرس http://event.anzalifz.org علاوه بر بازدید از غرفه های موجود در وبینار های تدوین شده نیز حضور یابند.

آغاز بکار نخستین نمایشگاه مجازی
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *