00010 copy

آغاز فصل مشترک همکاری های شهرداری رشت و پلیس راهور

به گزارش نبض خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، شهردار رشت در نشست با رئیس پلیس راهور گیلان و فرماندهان ایستگاه های راهور با قدردانی از زحمات پلیس راهور گیلان اظهار کرد: پلیس نقش مهمی در امنیت و آرامش شهر دارد و آن هایی که متخلف هستند پلیس را در مقابل خود می بینند. آغاز فصل

وی با تاکید بر عدم تفکر و نگاه های جزیره ای بیان کرد: مدیریت یکپارچه شهری می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند. آغاز فصل

شهردار رشت به ضرورت مشارکت و تعامل همه دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: مردم از عدم تعامل دستگاه ها متضرر می شوند.

احمدی با قدردانی از تلاش های پلیس راهور بیان داشت: اگر مشارکت پلیس راهور نباشد بسیاری از خدمات شهرداری کیفی نخواهد بود و مردم خدمات را لمس نمی کنند.

شهردار رشت همچنین خواستار مشارکت بیشتر پلیس راهور با شهرداری رشت در راستای اجرای پروژه های شهری شد.

وی با اشاره به آغاز فصل مشترک همکاری های شهرداری و پلیس راهور عنوان داشت: ان شاءالله در سایه تعامل دو سویه شهرداری و پلیس راهور خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

سرهنگ طالبی رئیس پلیس راهور گیلان با تبریک انتخاب سید محمد احمدی به عنوان شهردار رشت ابراز امیدوار کرد اتفاقات خوب برای رشت وشهروندان با حضور شهردار جدید رقم بخورد.

سرهنگ طالبی هدف از این دیدار را هم پیمان شدن برای انجام تکالیف و مسئولیت های ذاتی عنوان کرد و افزود: اگر شهرداری در کنار پلیس راهور نباشد نمی توانیم به درستی به وظایف خود عمل کنیم.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به تردد روزانه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در سطح شهر رشت اظهار کرد: بیش از نیمی از این جمعیت شناور هستند که برای کار در رشت تردد می کنند و این تردد منجر به گره های ترافیکی در برخی ساعات خاص در سطح شهر رشت می شود.

سرهنگ طالبی با اشاره به تصادفات رانندگی استان بیان کرد: بیشتر تصادفات مربوط به عابرین پیاده و موتور سیکلت است.

وی به ضرورت ترویج فرهنگ ایمنی و ترافیک تاکید کرد و افزود: اگر در حوزه فرهنگ سازی جدی تر ورود شود بسیاری از تصادفات و حوادث رانندگی کاهش می یابد.

رئیس پلیس راهور گیلان همچنین از طرح هوشمندسازی چراغ های راهنمایی سطح شهر خبر داد.

نیک فهم خوب روان معاون حمل نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت نیز در این جلسه با قدردانی همراهی و تلاش های پلیس راهور اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت و تعامل با پلیس راهور بتوانیم آمار تصادفات در رشت را کاهش دهیم.

وی با اشاره به تلاش های شهرداری در راه اندازی دوربین های سطح شهر و پروژه فیبر نوری گفت: از ظرفیت بخش خصوصی برای راه اندازی دوربین ها استفاده می کنیم.

معاون حمل نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت با اشاره به برگزاری مناقصه پروژه چراغ های هوشمند بیان کرد : پیمانکار این پروژه تعیین شده و کارهای اداری آن در دست انجام است و ظرف چند هفته آینده وارد فاز عملیاتی می شود.

آغاز فصل

آغاز فصل

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *