00010 copy

آموزش پذیری پرسنل شهرداری رشت/ اخذ آزمون نانوشته از کارکنان شهرداری

پس از معرفی مدیران شهرداری در این جلسه ناصر حاج محمدی ضمن اظهار خرسندی در جمع مدیران شهری بیان داشت: من نیز مانند اکثر شما مدیران ارجمند در جایگاه های متعددی بودم.

شهردار رشت با تاسی از کلام مولی الموحدین علی( ع) تصریح کرد: کسی که امروزش مانند دیروزش باشد در خسران خواهد بود پس همه باید به سمت تعالی در حرکت باشیم.

وی افزود: متوقف شدن افراد بسیار ناشایست خواهد بود، زیرا متوقف شدن ابتدای سقوط است از آنجایی که در انسان روح خدایی دمیده شده پس باید همه به سمت تعالی حرکت کنیم.

ناصر حاج محمدی با تاکید بر ضرورت آموزش پذیری پرسنل شهرداری رشت یادآور شد: امیدوارم تمام مدیران شهری دست از آموزش پذیری بر ندارند و اگر کسی از آموختن دست بردارد، در ابتدای انحطاط و سقوط قرار خواهد گرفت. پس همه باید به سمت اقتدار پیش رویم.

شهردار رشت دلیل ضعف اکثر شهرداریهای کشور را دوری از تکنولوژی خواند و گفت: وقتی وارد برخی از شهرداریهای کشورهای پیشرفته چون شهرداری توکیو می شویم متوجه خواهیم شد که تکنولوژی جایگزین تصمیمات لحظه ای شده است.

حاج محمدی یادآور شد: اگر همکاران ما با عشق کار کند حتما جایگاه آنان تثبیت شده خواهد ماند.

ناصر حاج محمدی از مهندسی نیروی انسانی در شهرداری رشت خبر داد و افزود: در تمام نواحی جایگاهی برای ارتباط مستقیم با شهردار تعبیه گردد تا از طرح ایده و نقطه نظرات ارائه شده از سوی همکاران در شورای اداری به صورت بهینه استفاده گردد.

دخالت در سیستم شهرداری یعنی سوء مدیریت در شهرداری

وی تثبیت و ابقاء شغلی کارکنان و مدیران را کار عاشقانه دانست و گفت: اگر کسی عاشقانه کار کند در این دوران همکاری ما بهترین دوران را خواهد داشت، اعضای شورا امروز مرا انتخاب کردند و ممکن است فردا عذر مرا بخواهند جای هیچگونه تردیدی نیست اما باید عرض کنم دخالت در سیستم شهرداری یعنی سوء مدیریت در شهرداری بنابراین اجازه دخالت در امور شهرداری را به احدی نخواهم داد. البته دستگاههای نظارت حق نظارت دارند و هر وقت حرف هایی را که امروز زدم و اکنون در حال ثبت است، تغییر پیدا کرد مطمئن باشید که این حرفها بی اساس بوده است.

اشتباه و خطا در کار مدیران برای سومین بار وجود نخواهد داشت

ناصر حاج محمدی با اشاره به اینکه فرصت خطا و اشتباه مدیران هرگز دفعه سوم وجود نخواهد داشت، گفت: بنابراین دوست دارم همکاران عزیزم خوب و عالی کار کنند. من تمام وقت در شهر دور خواهم زد چرا که مدیری لایق است که خود دنبال حل مشکل رفت.

شهردار رشت با تاکید بر بیانات مهندسی گونه نماینده ولی فقیه در استان گیلان در خصوص آسفالت نامطلوب تصریح کرد: این شهر از مردم با فرهنگ و با سوادی برخوردار است و ما قرار است برای این انسانهای فرهیخته کار کنیم. پس اجازه حرام کردن بیت المال را نداریم بنابراین باید بهترین کالا و خدمت را برای مردم عرضه کنیم.

ناصر حاج محمدی از کنترل مدیران توسط خود خبر داد و گفت: همه باید در محل خود حاضر باشند از سفرهای بی نتیجه خود داری کنید و من هیچوقت دستور شفاهی نمیدهم. با عشق و با دقت کار کنید و در شهرداری هیچوقت نباید بسته گردد.

وی از حذف کارکنانی که فقط لیستشان در شهرداری است خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر کسی کارمند خوب و اهل یادگیری باشد، بورس شهرداری خواهد شد و پاداش خواهد گرفت. امید آن دارم که این جلسه امروز فصل الخطاب همه مشکلات و ابهامات باشد.

در ادامه تعدادی از مدیران به بیان نقطه نظرات و مشکلات در بخش نیروی انسانی پرداختند.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *