00010 copy

آیت کاظم زاده رئیس جدید هیات تنیس گیلان شد

آیت کاظم زاده رئیس جدید هیات تنیس گیلان شد

به گزارش نبض خبر

مریم بخشی ،مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان  گفت: مجمع انتخابات ریاست هیات تنیس استان گیلان  در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت برگزار و در نهایت آیت کاظم زاده به عنوان رئیس جدید هیات تنیس استان گیلان منصوب شد.

اودر جریان این انتخابات افزود:  کاظم زاده ۱۱ رای از ۱۳ آرای ماخوذه را کسب و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات تنیس استان گیلان انتخاب شد و سیدامیرحسین میرحیدری دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات تنیس گیلان ، ۲ رای کسب کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در پایان این انتخابات گفت : برای پیشرفت این رشته ورزشی در گیلان باید از تمام ظرفیت های موجود تنیس استفاده شود و نباید با ورود یک گروه ، افراد گروه دیگر نادیده گرفته شوند.

مریم بخشی افزود: همچنین باید از تجربه افراد متخصص و باتجربه تنیس نهایت استفاده و بهره را برد تا هرچه زودتر شاهد گسترش و ارتقای این رشته ورزشی در گیلان و همچنین در سطح کشور باشیم.

او افزود: علاوه بر استفاده از همه نیروهای متخصص ، باید سطح فنی مربیان تنیس گیلان نیز افزایش یابد که در این راستا، مسئولان این هیات باید با هماهنگی فدراسیون ، کلاس های ارتقای مربیگری تنیس را در گیلان برگزار کنند.

در مجمع انتخابات هیات تنیس استان گیلان ، کامبیز رنجبر نایب رئیس فدراسیون تنیس ، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیات تنیس این استان حضور داشتند.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *