00010 copy

اتفاق عجیب در زندگی زناشویی یک مرد

به گزارش نبض خبر: فرشاد ۳۰ ساله که برای ارائه درخواست جدایی از همسرش پس از ۳ روز زندگی مشترک به دادگاه خانواده میدان ونک تهران آمده بود، به قاضی گفت: مدتی پیش مادرم دختر یکی از همسایه هارا برای ازدواج با من نشان کرد و با خانواده وی جهت خواستگاری صحبت کرد.
مرد جوان ادامه داد: پس از آنکه به خواستگاری رفتیم و صحبت کردیم، یک ماه نامزد شدیم. در این مدت با خلقیات هم بیشتر آشنا شدیم و اطمینان حاصل کردیم که تصمیم اشتباهی نگرفته ایم.
وی افزود: تا اینکه پس از مراسم عروسی ماجرا به گونه‌ای دیگر تغییر کرد و من متوجه شدم که راهی را که کلا آمده ام اشتباه بوده است. چرا که فردای روز عروسی که من قصد داشتم عروس را به حجله ببرم متوجه شدم که او رفتارهای مردانه‌ای دارد و زمانی که با او خلوت کردم پی بردم که او درخواست‌های مردانه‌ای از من دارد.

فرشاد خاطر نشان کرد: در آن اتاق چیزی را دیدم که نباید می‌دیدم. به همین دلیل وحشت زده از آنجا خارج شدم و دیگر به خانه بازنگشتم و اکنون نیز برای تنظیم دادخواست طلاق و جدایی از آن مرد زن نما که ترانه نام دارد به اینجا آمده ام؛ بنابراین گزارش، قاضی دادگاه خانواده تهران صبج دیروز پس از ثبت اظهارات فرشاد دستور احضار ترانه را صادر کرد. قاضی دادگاه گفت: در صورت اثبات ادعای شاکی حکم طلاق به خاطر فریب در ازدواج صادر خواهد شد و اگر شاکی – فرشاد – در خواست پیگیری‌های قضایی دیگر نیز باشد می‌تواند در دادگاه کیفری نیز علیه این زن شکایت کند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *