00010 copy

اجرای طرح دانش آموزان پاکیار در مدارس و مهدکودک های رشت توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت و موسسه گیلار تالاب های کاسپین

چهارشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۸
مهد کودک الهه ناز
با اجرای طرح آموزش دانش آموزان مدارس و مهدهای کودک رشت به عنوان پاکیار، این دانش آموزان به فرهنگسازی در زمینه ی بازیافت مواد و کاهش میزان زباله های شهری کمک می کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت طرح پاکیار که در مهد و دبستانهای این شهر به اجرا در آمده است سبب گسترش و ترویج فرهنگ بازیافت، تفکیک زباله از مبدا و مشارکت اجتماعی در مدیریت پسماندهای رشت خواهد شد. در اجرای این طرح مربیان و کارشناسان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با مراجعه به مدارس ابتدایی و انتخاب دانش آموزان به عنوان پاکیار به ارائه ی آموزشهای عملی و نظری به آنها پرداخته و دانش آموزان را آماده می کنند تا درجهت فرهنگسازی برای بازیافت، کاهش زباله های شهری و افزایش مشارکت اجتماعی و خانواده ها در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا، تلاش کنند. در اجرای این طرح همچنین از پاکیاران فعال و دانش آموزانی که با سازمان مدیریت پسماندهای رشت همکاری موثر و مفید داشته باشند؛ قدردانی می شود. کودکان و نوجوانان به دلیل روحیه ی پاک و لطیف خود می توانند سبب گرایش خانواده های خود به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا شوند و به طور محسوس سیاستها و برنامه های سازمان مدیریت پسماندها را محقق سازند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *