00010 copy

اجرای نخستین گام “عزم خدمت” در محله حمیدیان

نبض خبر : مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت امروز شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ضمن بازدید از شهرداری منطقه چهار عنوان کرد: مدیریت شهری با اتخاذ رویکردی متفاوت، محله محوری را مورد توجه قرار داده است و در راستای تحقق “عزم خدمت” با شروع از محله حمیدیان در هفته جاری، ضمن احصاء دقیق مشکلات و نیازمندیهای این محله در جهت زیباسازی، توسعه فضای سبز شهری، مدیریت پسماند، آسفالت، اجرای پروژه های عمرانی و … اقدام خواهد نمود.

 

شهردار رشت با تاکید بر اجرای پروژه های کوچک مقیاس در جهت تقویت محلات کم برخوردار اذعان داشت: جانمایی و نصب چراغهای جدید روشنایی، نقاشی دیواری، نصب مخازن زباله جدید، پیرایش و رسیدگی به فضای سبز، اجرای آسفالت در محلاتی که آسفالت شان مستهلک شده و همچنین بازسازی آسفالت کوچه‌هایی که اهالی آن عوارض خود را پرداخت کرده‌اند، رنگ آمیزی، دیدار با خانواده شهید محله، میز خدمت و دیدار با شهروندان در مسجد امام رضا (ع) و … از جمله برنامه‌های شهرداری رشت در محله حمیدیان می باشد.

 

سید امیر حسین علوی امروز در جمع مدیر، معاونین و کارکنان منطقه چهار شهرداری رشت ضمن بررسی و جمع‌بندی مسائل تخصصی شهرسازی و معماری منطقه،  برقراری عدالت در دو بخش حقوق دستمزد و ورود و خروج نیروها را ضروری خواند و گفت: علت کاهش اضافه کار هم دقیقا بر اساس راهبرد عدالت محوری اجرایی شده است.

 

وی ابراز داشت: امروز من هم به عنوان شهردار رشت جزئی از نیروها و پرسنل مجموعه مدیریت شهری هستم که در این کشتی نشسته است و بی‌شک تبعات وقوع هر اتفاقی متوجه همه ما خواهد بود. بنابراین اگر در سایه عدالت محوری تلاش کنیم، آثار مثبت آن متوجه همه ما خواهد گردید.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *