00010 copy

استانداردسازی گرمایشی 5600کلاس درس در گیلان

مهندس علی دقیق مدیرکل محترم نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان در جلسه استاندارد سازی گرمایشی با بیان اینکه استاندارد سازی گرمایشی  از رسالت‌های مهم اداره کل نوسازی مدارس است،تصریح نمود: استان گیلان از لحاظ استاندارد سازی گرمایشی عملکرد  و کارنامه بسیار مطلوبی داشته است.

وی اذعان داشت:با تلاش های صورت گرفته در طول سالهای اخیر 914واحد آموزشی با 5600کلاس درس وبا هزینه بالغ بر511میلیارد ریال استاندارد سازی گرمایشی  شده و فضایی امن برای آینده سازان این مرز بوم ایجاد شده است..

مهندس دقیق با اشاره به اینکه استفاده از بخاری نفتی در برخی از مدارس استان نگران کننده است، افزود:‌  هم اکنون بیش از 2 هزار و 200 کلاس درس با سوخت نفت و گاز در استان گیلان نیازمند استاندارد سازی گرمایشی  است برای تحقق این امر مهم به اعتبارات ویژه و مشارکت خیرین نیازمندیم.

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان در ادامه افزود: 818پروژه با 4هزار 800کلاس درس که با سوخت نفت و گاز کار کرده و یادارای سیستم  شوفاژ فرسوده می باشند نیازمند اعتباری بالغ بر106 میلیارد تومان برای استاندارد سازی گرمایشی می باشند.

وی با بیان اینکه حذف بخاری‌های نفتی و خطرآفرین و ناایمن در اولویت برنامه های ما قرار دارد، افزود: تمام تلاش ما بر این است تا تمامی مدارس در سطح استان از سیستم گرمایشی استاندارد برخوردار باشند.

مدیرکل محترم نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان ضرورت برداشتن گام هایی دیگر را در راستای استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس گیلان بسیار مهم توصیف کرد و اذعان داشت: از دغدغه های اصلی من  بویژه  در فصل سرما وضعیت گرمایشی فضاهای آموزشی بخصوص در مدارس کم برخوردار و کوهستانی این استان است.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مطرح شده، راهکارهایی را برای رفع مشکلات موجود در مسیر استاندارد سازی گرمایشی فضاهای آموزشی استان ارائه نموده و پیشنهادهایی را در این خصوص تصویب کردند.

DSCN5052.JPG

DSCN5047.JPG

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *