00010 copy

استاندار گیلان: کاستی ها و نواقص را با حضور میدانی و کار جهادی، برطرف می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی در آخرین برنامه‌ سفر به ماسال ظهر امروز (جمعه) در مراسم عبادی-سیاسی نماز جمعه این شهرستان شرکت کرد.
استاندار گیلان طی سخنانی در جمع نمازگزاران، فرصت حضور در جمع مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب را بسیار مغتنم دانست و با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت مخلصانه و صادقانه به آنان استفاده می کنم، گفت: گیلان مزیت‌های نسبی بسیاری دارد و نباید عرصه فعالیت‌های اشتغالزایی را برای مردم و سرمایه‌گذاران تنگ کنیم.
وی با تأکید بر اینکه باید با افزایش سطح رفاه روستاییان ضمن کاهش دغدغه‌مندی آنان شاهد مهاجرت معکوس باشیم، افزود: مشکلات را با حضور میدانی و همکاری مردم برطرف می‌کنیم.
دکتر عباسی فسادستیزی و محرومیت زدایی را شعار اصلی دولت مردمی و انقلابی عنوان و با بیان اینکه در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم، اظهار کرد: فرزند روستا هستم و مشکلات پیش‌روی روستاییان درخصوص منابع طبیعی را درک می‌کنم و با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان، در جهت رفع این معضل اقدام می‌کنیم.
وی با تأکید بر اینکه وجود ناهماهنگی میان ادارات و ایجاد دغدغه برای مردم را نمی‌پذیرم، تصریح کرد: مردم باید راحت زندگی کنند اما مقابل اقدامات افراد سودجو با جدیت می‌ایستیم.
نماینده عالی دولت در گیلان به برخی دغدغه‌ها از جمله درخصوص تولید، پسماند، اشتغال و کشاورزی اشاره و اظهار کرد: از سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی به ویژه در بخش گردشگری با رعایت مبانی اسلامی، فرهنگی و اجتماعی کشورمان حمایت می‌کنیم چراکه نباید به ریشه و تمدن دینی مردم لطمه وارد شود.
پس از برگزاری نماز نیز دکتر عباسی استاندار با حضور در میان مردم، در فضایی صمیمی مشکلات و دغدغه‌های آنان را شنید.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *