00010 copy

اصلاح طلبم و به اقدامات سپاه افتخار می کنم/برای اولین بار واردات برنج را در فصل برداشت ممنوع کردیم

محمد صادق حسنی جوریابی با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی اظهار داشت:این بحث روزهای اخیر به وضوح بخاطر حمایت هایی است که از سپاه می‌شود. علی‌الخصوص در مجلس هم همگی با لباس سپاس حضور پیدا کردند و من نیز این لباس را به تن کردم .

اصلاح طلبم و به اقدامات سپاه افتخار می کنم

نماینده  رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم بیگانه ها در مسائل داخلی کشور دخالت کنند گفت:من با افتخار عرض می‌کنم یک اصلاح طلب هستم ،اختلاف سلیقه همه جا هست و من برای همه سلایق احترام قائلم و  به اقدامات سپاه افتخار می‌کنم مانند همه مردم از زحمات آنها قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در همین حادثه سیل اخیر  سردار سلیمانی می گوید کمک به سیل زدگان مانند جهاد است و دفاع از مردم برای وی در اولویت است افزود:این روزها در کنار هلال احمر و کمیته امداد سپاه بیشترین کمک کمک رسانی را به سیل زدگان داشته است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت:در پیاده روی بسوی کربلا با مردم آنجا که صحبت می‌کردیم و همه سردار سلیمانی  را می‌شناختند و این نشان دهنده فعالیت‌های مهم سپاه و سردار سلیمانی در کشور است.

حسنی در ادامه با اشاره به انتخاب خود به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان با تاکید بر اینکه رییس مجمع نمایندگان با توجه به سلایق سیاسی مختلفی که در استان وجود دارد ،جمع بندی موضوعات مختلف را انجام می‌دهد گفت:این تعامل را باید داشته باشیم و باهم در چهارچوب مشکلات استان به دور از سلایق مختلف سیاسی سعی کنیم هم پیمان شویم خود من به شخصه به صداقت اعتقاد دارم.و همیشه سعی کرده ام صادق باشم.۱۳ نماینده در کنار هم باشیم واین ۶ماه این اتحاد زبانزد باشد.چون با اتحاد کارهای بزرگی می‌توان انجام داد و مشکلات استان را برطرف نمود.

اولین نماینده گیلان در کمیسیون کشاورزی هستم

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه قبلا در کمیسیون کشاورزی نماینده نداشتیم و من از بعد از انقلاب تا کنون اولین نماینده گیلان در این کمیسیون هستم تصریح کرد:علی رغم  اینکه حضور در این کمیسیون برخلاف تخصص من است اما بخاطر اهمیت بالای کشاورزی در استان  وارد این کمیسیون شدم.

وی با تصریح بر اینکه در جلسات مختلفی گذاشتیم امسال بیشترین مشکل را در بیمه کشاورزی داشتیم  تصریح کرد:بیمه کشاورزی از محل ماده  ۱۰ و۱۲ بوده، و این مواد به این شرح است که سرجمع دولت اعتباری را دریک سبد می گذارد که در چهارچوب سیل و زلزله و حوادث غیر مترقبه دیگر استفاده می‌شود.حال تصور کنید باسیل اخیر چه مقدار از آن به بیمه کشاورزی اختصاص می یابد.

در نظر گرفتن بودجه بیمه محصولات کشاورزی در ردیف جدا و مستقل

حسنی با تاکید بر اینکه این مقدار بودجه بیمه دیگر برای کشاورزی کافی نیست گفت:درخواست من از کمیسیون کشاورزی این بود که بیمه محصولات کشاورزی ردیف جدا و مستقلی داشته باشد و اعتبارات آن فقط در بخش کشاورزی استفاده شود.

نماینده رشت در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص میزان برآورده شدن انتظارات مردم  استان در مجلس دهم اظهار داشت:بحث عمل گرایی را مطرح کردید ،معمولا اهل،شعار نیستم معتقدم بجای از خود گفتن ،عملکرد می‌تواند نشان دهنده فعالیت هرکسی باشد.یک بحث دیگر اینست که برای اولین بار در مورد محصول برنج در زمان برداشت محصول و عرضه از طریق کشاورزان،واردات برنج را ممنوع کردیم.این را شخصا خودم به نتیجه رساندم .

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *