00010 copy

اعتراض عضو شورا به نمایشی خواندن جلسه انتخاب شهردار

ظهر امروز جلسه شورای شهر با دستور جلسه تعرفه نامزدهای شهرداری به ریاست رضا رسولی برگزار شد.

بهراد ذاکری با قرائت اشعاری، گفت: امروز می خواهم در مورد انتخاب شهردار شفاف با مردم سخن بگویم.
عضو شورا افزود: سالهاست منفعت و قدرت طلبی در انتخاب شهردار به شهر آسیب زده است ولی این دور به اوج خودش رسیده است.
ذاکری ادامه داد: امروز شاهد نمایش ارائه برنامه نامزدها هستیم و انتخاب فرمایشی شهردار، بنابراین ترجیح می دهم در این نمایش شرکت نکنم اما موقع رای گیری بر میگردم و از مردم عذر خواهی می کنم.

حاجی پور در اعتراض به ترک جلسه دکتر ذاکری، اظهار داشت: این یک توهین است، ممکن است گزینه ای مورد تایید ما هم نباشد. تمام این نامزدها را یک به یک بررسی کردیم، چرا می گوییم نمایش است؟
احمد رمضانپور نیز بیان داشت: مردم نمایندگانی انتخاب کردند که نسبت به ایشان شناخت داشتند، یا باید جامعه دموکراسی را بپذیریم یا نپذیریم. هر کس به اندازه ظرفیت خود حرف می زند. از نظرات دیگران نباید نگران شویم.
عضو شورا افزود: مردم رشت ناراحتند. ۵ ماه است شهردار نداریم و مردم حق دارند، بدانند.
تهران بزرگ در طی یک سال ۳ شهردار عوض کرده، رشت فقط یک شهردار را تجربه کرده است. مردم دل در گروی نظام دارند. باید ظرفیت خودمان را بالا ببریم و از اعتماد مردم حداکثر استفاده را ببریم. امیدواریم امروز ختم بخیر شود و بتوانیم شهردار انتخاب کنیم. دو سال و نیم دیگر برای توسعه رشت فرصت داریم ولو آنکه گزینه مورد تایید ما انتخاب نشود.
فاطمه شیرزاد نیز اظهار داشت: خداوند با صابرین است و جای خرسندی است که ظرفیت را بالا بردیم و اخلاق مداری را سر لوحه کار خود قرار دهیم و امیدوارم با توجه به آیین نامه ابلاغی دست به انتخاب بزنیم. برازنده رشت و نمایندگان مردم نیست که بیش از این فرصت سوزی کنیم از ادعا کم کرده، عمل نماییم.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *