00010 copy

افتتاح تالار مرکزی رشت تا پایان سال جاری

به گزارش نبض خبر صبح امروز دکتر مصطفی سالاری در دیدار با سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان برخی مشکلات حوزه فرهنگ در گیلان و ظرفیت های استان در مسیر اعتلای فرهنگی پرداخت.

وی به تشکیل کارگروه های تخصصی در استان به منظور ساماندهی در حوزه متعدد اشاره کرد و افزود: با توجه به پیشینه گیلان در حوزه فرهنگ و هنر و مفاخر برجسته آن نیازمند تقویت زیرساخت های فرهنگی در گیلان هستیم.

وی با اشاره به برخی پروژه های فرهنگی که روند اجرای آن طولانی شده و هنوز آماده بهره برداری نیست، پروژه تالار مرکزی رشت را نمونه ای از این امر خواند و افزود:این تالار که از مطالبات به حق مردم و جامعه هنری گیلان است،با تلاش و هم افزایی همه جانبه مدیران استان تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد:انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه های مختلف راهکاری برای افزایش بازدهی و کیفیت افزایی به امور است که در گیلان با جدیت دنبال می شود و در همین راستا تفاهم نامه هایی مابین استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد خواهد شد.

همچنین در این دیدار دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام حمایت از برگزاری جشنواره ها و رخدادهای متناسب با ظرفیت فرهنگی و هنری توسط استانداری گیلان، آن را موجب احیای میراث معنوی استان و بالندگی در عرصه فرهنگ و هنر دانست و خواستار انعقاد تفاهم نامه هایی در این راستا شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *