00010 copy

افتتاح سه طرح صنعتی و تولیدی در رشت در نخستین روز دهه فجر

در نخستین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان رشت با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در حاشیه افتتاح واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به همت و تلاش دست اندرکاران خدمت رسانی به مردم در انجام پروژه های عمرانی و اقتصادی امروز شاهد بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و تولیدی هستیم.

وی به افتتاح سه پروژه صنعتی شهرستان رشت در نخستین روز از دهه فجر اشاره کرد و گفت: از مسیر اجرای این طرح‌ها، یکصد اشتغال مستقیم برای جوانان ایجاد شده‌ است.

وی با اشاره به سهم بسزای بخش خصوصی و شرکت‌های تعاونی در اجرای واحدهای تولیدی و اقتصادی خاطرنشان کرد: بالغ بر دو هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته که در بخش صنعت این میزان بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان است.

نماینده عالی دولت در گیلان به ایجاد اشتغال مستقیم برای یک‌هزار و ۲۲۱ نفر با افتتاح طرح های دهه فجر اشاره کرد و افزود: این مسیر با جدیت و قوت ادامه دارد و در فصل بهار و تابستان سال آینده نیز تعداد قابل توجهی از پروژه ها به بهره‌برداری می‌رسد.

با اجرای این سه واحد صنعتی که در جاده تهران و نیز شهرک صنعتی سپیدرود رشت واقع شده اند، برای یکصد نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

این واحدهای تولیدی در زمینه تولید انواع محصولات پلاستیکی، سازه های سبک فولادی و عایق حرارتی توربین های گازی و بخار فعالیت دارند.
در دهه فجر امسال ۸۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.این میزان اعتبار نسبت به ایام دهه فجر سال گذشته، ۹۶ درصد رشد دارد.
از مجموع اعتبارات پروژه‌های دهه فجر امسال بالغ بر دو هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *