00010 copy

افتتاح مدرسه حجتی در رشت و کاشت نهال در آستانه روز درختکاری

به گزارش نبض خبر پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت؛ با حضور دکتر محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت مدرسه 12 کلاسه حسن حجتی در منطقه چمارسرای رشت به بهره‌برداری رسید. افتتاح مدرسه حجتی در رشت

این مدرسه که از مدارس قدیمی شهر رشت محسوب می‌شود ؛ در 12 کلاس همراه با امکاناتی همچون کتابخانه محله محور، کارگاه و آزمایشگاه مورد بازسازی قرار گرفت.

استاندار گیلان در این مراسم، افتتاح مرکز آموزشی را مولفه ای موثر در راستای توسعه و تعالی فرهنگ، آموزش و تربیت عنوان کرد و گفت: برای انجام چنین اقداماتی تلاش های زیادی در راستای اهداف و آرمان های بلند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برداشته می شود.
وی افزود: دولت تدبیر و امید این افتخار را دارد که در ابعاد گوناگون استان گیلان به ویژه در تکمیل، توسعه و احداث فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی منشأ خدمات ارزشمندی شده است. افتتاح مدرسه حجتی در رشت

دکتر زارع به انجام مراحل احداث ٨٧ فضای آموزشی در استان گیلان اشاره و با بیان اینکه از این تعداد؛ ۴٨ مورد با مشارکت خیرین در حال انجام است، اظهار داشت: تعدادی از این مدارس، قبل از آغاز سال تحصیلی آتی به بهره برداری و در اختیار آینده سازان میهن عزیزمان قرار می گیرد.

همچنین در آستانه روز درختکاری دو اصله نهال توسط وزیر آموزش و پرورش، استاندار گیلان و فرماندار رشت در حیاط مدرسه حسن حجتی غرس شد.

 

افتتاح مدرسه حجتی در رشت

افتتاح مدرسه حجتی در رشت

افتتاح مدرسه حجتی در رشت

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *