00010 copy

افراد بازداشت شده در رودبار کارمند منابع طبیعی نیستند!

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در خصوص اخبار منتشره در رسانه های مختلف در ارتباط با بازداشت “دو نفر کارمند منابع طبیعی”  در شهرستان رودبار به جرم اخذ رشوه، به اطلاع عموم می رساند که این افراد از نیروهای شرکتی خدماتی طرف قرارداد بوده و در شهرستان رودبار مشغول بکار بوده اند.

میرحامد اختری سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در توضیح مطلب فوق افزود:

این اداره کل در فروردین ماه سال جاری پس از دریافت گزارش تخلف دو نفر از نیروهای شرکتی شهرستان رودبار به موضوع ورود نموده و پس از احراز تخلف و اعتراف مشارالیهم، به دادگستری شهرستان رودبار معرفی و بلافاصله نیز هر دوی آنان از شرکت مربوطه اخراج گردیدند.

ایشان یادآور شدند :

جنگل بانان و پرسنل غیور و جان بر کف منابع طبیعی علی رغم وسعت عمل و کمبودها با توجه به حساسیت حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی در سطح استان گیلان، بارها و بارها ثابت کرده اند تا پای جان از وظایف ذاتی خود عدول ننموده و در این راه خطیر شهدایی همچون “شهید پیروی و “شهید غفاری” و مصدومان متعددی را نیز تقدیم پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی نموده اند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در خاتمه گفت:

به مردم عزیز استان اطمینان می دهیم که فرزندان و سربازان شما در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان در صورت مشاهده تخلف از اشخاص، در هر لباس و منصبی که باشند، طبق قانون برخورد خواهند نمود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *