00010 copy

امر به معروف و نهی از منکر سیاسی جلوه نکند / از مهدهای کودک و دبستان‌ها غافل نشوید

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مصطفوی‌نیا، دادستان عمومی و انقلاب استان گیلان در دیدار با دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان، اظهار کرد: قوه قضائیه هیچ وقت شما را تنها نمی‌گذارد، زیرا حرکت شما را یک حرکت ارزشی و دینی می‌داند و با تمام وجود از شما حمایت می‌کند؛ البته همواره باید بر مدار قانون حرکت کنید.

وی افزود: از مهدهای کودک و دبستان‌ها غافل نشوید و سعی کنید با ارتباط با آموزش و پرورش و بهزیستی فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر را از این مکان‌ها شروع کنید تا استمرار داشته باشد.

دادستان گیلان یادآور شد:‌

در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از افراد خوشنام استفاده کنید و نیروهای آموزش دیده و با تجربه را برای این کار در نظر بگیرید.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا خاطرنشان کرد: سعی کنید امر به معروف و نهی از منکر سیاسی جلوه نکند لذا ارتباط با سرحلقه‌ها و هماهنگی با سایر ضابطین در دستور کارمان قرار گرفته است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یک کار دلی دانست و خاطرنشان کرد:‌ همه باید افتخار کنیم که آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم و لذت می‌بریم در خدمت این راه هستیم، لذا شما هم نباید از سرزنش‌ها و ناملایمات نگران باشید و با قوت کارتان را ادامه دهید و ما پشتیبان شما هستیم.

حسن کربلایی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های دادستانی استان از آمران به معروف و ناهیان از منکر، عنوان کرد: وظیفه اصلی اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بر عهده تک تک افراد مومن و مسلمان جامعه است.

وی گفت: با حمایت از کسانی که این فریضه را اجرا می‌کنند،‌ با هرگونه رفتار غیر اخلاقی و هنجارشکنان برخورد خواهد شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۶۲ اداره دولتی خبر داد و تصریح کرد: طی جلسات و گزارش‌هایی که ستاد احیا از این شوراها دریافت می‌کند، بدین وسیله از وضعیت موجود منکراتی در آن سازمان مطلع می‌شویم.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *