00010 copy

امید مردم گیلان به آینده منطقه آزاد انزلی با عملکرد مدبرانه سرپرست توانمند

مهدی نقوی در مدت کوتاهی که سکان‌داری منطقه آزاد انزلی را عهده دار بود ثابت کرد  تحت فشار و اعمال نفوذ،  دست به انتصابات غیر کارشناسی نمی‌زند. عملکرد به دور از هیجان و حاشیه باعث شد تا نزد افکار عمومی نمره قبولی دریافت کند که این مهم می‌تواند یکی از شاخص‌های ارزیابی دوره مدیریت نقوی باشد.
در فضای اشتغال  بی شک می‌بایست محیا شدن شرایط برای ساکنین و بومی‌های هر استان و شهر در اولویت قرار داشته باشد، این امر  انکار ناپذیر بوده و کمتر کسی است که مخالف آن باشد اما سؤال اینجاست مدیران بومی تا چه اندازه شرایط را برای اشتغال بومی‌ها فراهم نمودند؟    ساز کارهای مدیریتی آنها تا چه اندازه  توانسته به توسعه استان و تولید سرمایه کمک نماید؟ بهتر نیست به جای زادگاه یک هم وطن که امروز در جایگاه خدمت قرار گرفته، عملکرد وی را  مورد ارزیابی قرار دهیم؟
در شرایطی که بحث عمل به قانون در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و دستگاه قضای  کشور و سایر نهادهای نظارتی با جدیت به دنبال اجرای تمام  و کمال ابعاد مختلف قوانین در کشور هستند،   مردم از  نمایندگانشان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهند ضمن ارائه راهکاری مشورتی، به نظارت کامل بر عملکرد کلیه مدیران؛ از مدیران شایسته و دلسوز نظام، زاده هر جای ایرانی اسلامی که هستند حمایت نمایند تا ایرانی یکپارچه و متحد در مسیر توسعه و تعالی داشته باشیم.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *