00010 copy

انتصابات براساس اصلح گزینی بود/ با کسی عهد اخوت نبستیم، هرکس خوب کار کند حمایت می کنیم

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت در این جلسه با قدردانی از زحمات مدیران شهرداری و آرزوی موفقیت در کسوت جدید خدمت رسانی اظهار کرد: سعی کردیم از حضور نیروهای توانمند در شهرداری رشت بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه احکام صادر شده برای مدیران، تغییرات نبود و بیشتر جایگزینی صورت گرفت افزود: برخی مدیران شهرداری بازنشته شده و تعدادی نیز به دنبال انتقال در مجموعه دیگر بودند.

دکتر حاج محمدی تصریح کرد: پست های سازمانی در مناطق دو،پنج،سازمان سرمایه گذاری و مدیریت برنامه وبودجه خالی بود ومدیران جدیدی برای این حوزه ها انتخاب کردیم.

شهردار رشت همچنین با اشاره به انتصاب در حوزه حقوقی و املاک شهرداری رشت بیان داشت: آقای اعلایی از دو ماه گذشته به دنبال انتقال در مجلس شورای اسلامی بودند و علی رغم میل باطنی با انتقال ایشان به تهران موافقت کردیم.

دکتر حاج محمدی با تاکید بر اینکه انتصابات صورت گرفته براساس اصلح گزینی بود و توصیه ای نبود عنوان داشت: با کسی عهد اخوت نبستیم و از هرکس که خوب کار کند حمایت می کنیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه در احکام جدید کسی عزل نشد مطرح کرد: شهرداری رشت به یک ثبات مدیریت رسیده و سعی کردیم در انتخابی با فکر از بهترین ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم با توجه به الزامات قانونی در انتصابات از ظرفیت نیروهای پیمانی و رسمی استفاده شود.

دکتر حاج محمدی اخلاق حرفه ای را مهمترین رکن مدیریت دانست و یادآور شد: باید اخلاق حرفه ای در مدیریت را آموزش دهیم.

شهردار رشت مدیران و کارکنان شهرداری را بهترین دارایی های شهرداری عنوان کرد و گفت: زمین و املاک تنها دارایی های شهرداری نیستند.

وی خاطرنشان کرد: باید اقدامات صورت گرفته به مردم اطلاع رسانی شود و نباید گذشته را شخم بزنیم و به آینده فکر کنیم.

 
 
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *