00010 copy

انتصاب سرپرست سازمان میادین و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت

انتصاب سرپرست سازمان میادین و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت

نبض خبر

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت، پیش از ظهر سه شنبه در آیین معارفه سرپرست سازمان میادین و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت ضمن برشمردن پست های مدیریتی مرتضی عاطفی بعنوان رئیس جدید این سازمان، وی را از نیروهای زبده و باسابقه شهرداری برشمرد و اظهار کرد: اثربخشی این مدیر باتجربه در پست جدید انتظاریست که از وی می رود.

علی بهارمست گفت: سازمان میادین و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت می تواند از سازمان های درآمدزا برای شهرداری باشد و با توجه به تامین هزینه های خود، تاکنون نیز بار مالی مضاعفی بر دوش شهرداری نگذاشته است.

وی افزود: انتطار می رود با بهرمندی از ظرفیت های موجود در این سازمان برای ساماندهی مشاغل و دکه های سطح شهر و صنوف مزاحم استفاده شود.

این مسئول گفت: ساماندهی اصناف موجب درآمد خوبی برای شهرداری می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: بی شک استفاده از تجربیات شهرهای دیگر در این زمینه بسیار موثر است و در شهرهای بزرگی همچون تهران، شیراز و اصفهان، سازمان‌میادین و تره بار در بحث تامین درآمد بسیار خوب عمل کرد بنابراین باید از تجربیات این سازمان در شهرهای بزرگ‌ نیز استفاده کرد.

بهارمست بر لزوم‌پابند بودن بر تعهدات سازمانی تاکید کرد و افزود: با انجام تعهدات، می توان به کمک شهرداری رشت رفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت در ادامه، ضمن قدردانی از تلاش های مدیر پیشین سازمان میادین و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت، برای مرتضی عاطفی مدیر جدید این سازمان نیز آرزوی موفقیت کرد.

ناصر عطایی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی، اسماعیل رحمتی مدیر اداره بازرسی، بابک رمضانی معاونت خدمات شهر شهرداری رشت، علیرضا حسنی سرپرست مدیریت حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر رشت و همچنین علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز در این مراسم حضور داشتند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *