00010 copy

انهدام باند سارقان تحت پوشش «مسافرکش» در رشت

 به گزارش نبض خبر، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری باند ۳ نفره سارقان تحت پوشش «مسافرکش» در رشت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت پوشش «مسافر‌کش» از شهروندان در شهر رشت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و شبانه روزی ۳ متهم را که با همدیگر اقدام به سرقت از مسافران می‌کردند شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی متهمان در مخفیگاهشان در رشت دستگیر شدند، ادامه داد: در بررسی فنی پلیس متهمان به ۵ فقره سرقت تحت پوشش مسافر‌کش از ماباختگان در شهرستان رشت اعتراف کردند.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: شیوه کار سارقان به این شکل بود که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ابتدا مالبختگان را تحت عنوان مسافر سوار کرده و سپس در مسیر راه با تهدید گوشی تلفن همراه و وجه نقد آن را سرقت و وی را پیاده می‌کردند و متواری می‌شدند.

شعبانی گفت: در بازرسی از خودرو متهمان ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی، یک عدد چاقو، یک عدد داس و ۱۸ گرم موادمخدر از نوع شیشه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان بیان داشت: متهمان ۲۵، ۲۶ و ۳۹ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *