00010 copy

پروژه بازار رشت در 4 فاز اجرایی می شود/ بازار رشت بزرگترین سرمایه گیلان است

به گزارش نبض خبر : علیرضا کامران راد مدیر منطقه دو شهرداری رشت با اشاره به پروژه بازار بزرگ رشت اظهار داشت: این پروژه برای کمک به بازاریان جهت ایجاد امکانات بهتر و ایمن کردن بازار تعریف شده است.
کامران راد با بیان اینکه معابر محوطه بازار رشت در 4 فاز بهسازی و ساماندهی می شود، افزود: این پروژه برای کمک به بازاریان جهت ایجاد امکانات بهتر و ایمن کردن بازار تعریف شده است و با توجه به وضعیت موجود، در صورت تعویق خسارات زیادی را متحمل خواهیم شد.

وی ادامه داد: تعویض کابل مستهلک 20 کیلو ولت برق، اجرای عملیات لوله گذاری شبکه جمع آوری و انتقال آبهای سطحی و فاضلاب، اجرای عملیات لوله گذاری و نصب هیدرانت آتش نشانی و اجرای عملیات کفپوش و سایر عملیات اجرایی مرتبط بر اساس طرح ها و نقشه ها را در برنامه داریم.
مدیر منطقه دو شهرداری رشت به جلسه هماهنگی با نمایندگان بازاریان اشاره کرد و بیان داشت: این جلسه هماهنگی با حضور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه و نمایندگانی از سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی، ادارات گاز، آب و برق برگزار شد.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت با تاکید بر عدم تعطیلی بازار در هنگام اجرای پروژه ادامه داد: هماهنگی های اولیه در حال انجام است تا در اجرا به مشکل بر نخوریم. در اجرای پروژه نه تعطیلی بازار را خواهیم داشت نه مسیری مسدود خواهد شد. وی افزود: تلاش کردیم فرهنگسازی لازم انجام گیرد و سعی می کنیم برای آسیب کمتر به بازار این پروژه فاز به فاز انجام شود.علیرضا کامران راد در ادامه بازار رشت را از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با اهمیت خواند و اظهار داشت: بازار رشت نقش بارزی در اقتصاد شهر رشت و حتی اقتصاد استان گیلان دارد.

کامران راد بازار رشت را یکی از نقاط استراتژیک گیلان و دارای ارزش تاریخی دانست و گفت: این بازار نمادی ارزشمند از فرهنگ و فولکلور مردم گیلان است و به نوعی مرکز کلیه فعالیت‌های بازرگانی استان گیلان به حساب می‌آید.


وی در ادامه ضمن تشکر ویژه از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اجرای چنین پروژه هایی بدون همکاری ادارات مرتبط انجام شدنی نیست و خوشبختانه در این پروژه شاهد همکاری مناسبی از سوی این ادارات بوده ایم.
وی در پایان با ابراز امیدواری برای استفاده ار فرصت هایی نظیر بازار رشت گفت: تلاش ما برای خدمت به بازار و شهروندان است و امیدواریم بتوانیم خدماتی در خور رشتوندان عزیز ارائه کنیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *