بازدید سرزده شهردار رشت از تیم عملیاتی ایستگاه ۱۳ آتش نشانی

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی در بازدید از تیم عملیاتی ایستگاه ۱۳، ضمن بررسی میزان آمادگی نیروهای آتش نشانی، از فداکاری ها و ایثارگری های آتش نشانان در عملیات اطفای حریق تقدیر و تشکر نمود.

 

شایان ذکر است، شهردار رشت در ادامه از روند اجرای آسفالت بلوار شهید افتخاری بازدید و بر رفع موانع و تسریع در اجرای آن تاکید ورزید.

بازدید از آتش نشانی

بازدید از آتش نشانی

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *