00010 copy

بازدید سرزده شهردار رشت از سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید محمد احمدی شهردار رشت صبح امروز جمعه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ به صورت سرزده از سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری و همچنین قطعه بهشت (ویژه متوفیان کرونا) بازدید کرد.

شهردار رشت ضمن تقدیر از تلاش سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری در بحران شیوع کرونا اظهار داشت: در کنار تلاش کادر درمان، کارکنان سازمان‌ مدیریت آرامستانهای شهرداری رشت از ابتدای شیوع ویروس کرونا مجدانه و بصورت تمام وقت حتی در روزهای تعطیل در خط مقدم ارائه خدمات به خانواده متوفیان کرونایی قرار دارند و تلاشها و زحمات کارکنان سازمان مدیریت آرامستانها در خدمت‌ رسانی به مردم قابل تقدیر است.

سید محمد احمدی با حضور در قطعه بهشت (ویژه متوفیان کرونا) از فعالیتها و اقدامات در حال اجرای سازمان مدیریت آرامستانها در این قطعه بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مراجعین را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه از ساختمان اداری، مرکز خدمات متوفیان، غسالخانه و سایر بخشهای سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری بازدید کرد و ضمن گفت و گو با مدیران و کارکنان این واحدها و قدردانی از زحمات آنان، در جریان آمار و گزارش اقدامات و خدمات این سازمان قرار گرفت.

بازدید از سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *