00010 copy

بازگشت عظمتی به فرمانداری رشت! + عکس

به گزارش نبض خبر، در آخرین ساعات روز ثبت‌نام در انتخابات از فرصت ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، امروز سید ولی‌الله عظمتی فرماندار اسبق شهرستان رشت به همراه همسر و چند نفر از ورشکاران استان گیلان در محل فرمانداری شهرستان رشت حضور یافته و نسبت به ثبت‌نام اقدام کرد.

عظمتی جزو آن دسته از سیاستمداران و شخصیت‌هایی است که نه تنها خانواده را در زندگی خود همواره به عنوان یک رکن اساسی تلقی می‌کند بلکه برای تحقق این موضوع حتی در زمانی که قصد اتخاذ تصمیمات کلان را دارد نیز از این موضوع غافل نمی‌شود.

علاقه وافر عظمتی به موضوع جوانان نخبه از یک سو و توجه ویژه به خانواده، جایگاه واقعی زن در اجتماع و نقش این رکن‌های اساسی در تحولات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی بارها در مسئولیت‌‌هایی که تاکنون بر عهده وی بوده مشاهده شده است.

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زمان فعالیت خود در کسوت فرماندار شهرستان رشت نیز همواره با ارج نهادن به جایگاه ویژه بانوان و نخبگان خلاق در صحنه اجتماع نسبت به استفاده از ظرفیت آنان برای مدیریت حوزه‌های مختلف تأکید داشت.

یکی از مهم‌ترین رویکردها و شعارهای تبلیغاتی سید ولی‌الله عظمتی حرکت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها، اتخاذ راهکار فوری برای حل معضل پسماند و توسعه و پیشرفت واقعی گیلان در سایه تکیه بر توان جوانان و متخصصان است.

دکتر عظمتی محبوبیت زیادی در رشت دارد و توانست در دوره گذشته ۵۴ هزار رای مردم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خود اختصاص دهد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *