00010 copy

بایستی مسئولین به معیشت کارکنان سازمان بهزیستی توجه کنند

به گزارش نبض خبر، دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان در سخنرانی پیش از نماز ظهر در حسینیه علی اصغر (ع) بهزیستی گیلان در حضور جمع کثیری از همکاران بهزیستی گفت : ارزش خدمت به بندگان محروم خدا ، سرلوحه کار ما در سازمان بهزیستی است ، من به نوبه خودم این را شایسته می دانم که هفته بهزیستی را خدمت همه عزیزان و همکاران خوبم در سازمان بهزیستی استان گیلان تبریک عرض نمایم.

مدیرکل بهزیستی گیلان بیان کرد :اهمیت کار برای مردم محروم چقدر است ؛ در این زمینه قطعاً کسانی که سنواتی از عمر خودشان ، جوانی خودشان را با لمس مشکلات مردم از نزدیک در این سازمان طی کرده و با گذشتن از وقت خودشان ، انرژی خودشان و حتی زمانی که باید به خانواده های عزیز شان اختصاص می دادند ، کم کردند و کمک کردن به عزیزان محروم ، بهتر از همه درک نمودند و به این شرایط رسیدند که کار در سازمان بهزیستی را ادامه ‌دهند .

وی در ادامه گفت : اما قاعدتاً چیزی را که به خودم و مسئولین باید تاکید شود ، که این بخش قضیه را هم ببینند که چرا باید کارمندی که در بهزیستی تلاش می‌کند و بزرگترین بارها را بر دوش می‌کشد ، چرا باید کمترین دریافتی را در بین دستگاه های دیگر داشته باشد. این پیام باید به گوش مسئولین استان برسد ، بایستی مسئولین به معیشت کارکنان سازمان بهزیستی توجه کنند ، چون قاعدتاً توصیه و نصیحتی که در پشتوانش مبنای پیگیری ، تاکید و توجه نباشد اثر خود را از دست خواهد داد.

مدیرکل بهزیستی گیلان افزود : یک ساعت کار در سازمان بهزیستی برابر با ساعتها کار در ادارات و نهادهای دیگر است و بقول شهید فیاض بخش ما سخنگوی کسانی هستیم که گوشی برای شنیدن ، زبانی برای گفتن و پایی برای رفتن و طی کردن ندارند.

ایشان توصیه کردند: باید به این قضیه توجه داشته باشیم که ما اگر گاها مشکل یک مددجو را برطرف نکنیم ، کل سازمان بهزیستی را درگیر میکند آن هم در دنیایی که دنیای شبکه های مجازی است و متاسفانه کم پیدا میشوند کسانی که در فضای مجازی خبری را برای رضای خدا انعکاس دهند .

دکتر حسین نحوی نژاد عنوان کرد : در فضای مجازی خبر نباید طوری باشد که اعتماد عمومی را کاهش دهد ، چون بعد از آن دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود و همه ما آسیب خواهیم دید و عملکرد دستگاه ما با آسیب مواجه می شود به خصوص سازمانی مثل بهزیستی که ۹۰ درصد آن را بخش غیردولتی و مشارکت اجتماعی در حال انجام است پس نقش رسانه ها بسیار مهم است .

وی فرمود : من به مدیریت اتوبوسی اعتقادی ندارم و از جای دیگری هم نیامده ام افراد من دوستانی هستند که در همین جا کار می کنند و جزء کسانی هستم که به ورود افراد غیر بهزیستی خیلی اعتقادی ندارم و معتقدم در بهزیستی کسانی باید کار کنند که بهزیستی چی باشند .

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *