00010 copy

با حضور معاون شهردار رشت انجام شد: معارفه سرپرست شهرداری منطقه سه

معارفه سرپرست شهرداری منطقه سه

نبض خبر 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری این کلانشهر، صبح سه شنبه در آیین معارفه سرپرست شهرداری منطقه سه با اشاره به وظیفه خدمات رسانی دائمی شهرداری از سرپرست جدید به عنوان یکی از مدیران پرتلاش و مستعد یاد کرد و اظهار داشت: عملکرد وی در گذشته در این منطقه مطلوب بود.

علی بهار مست همچنین با توجه به وجود نیروهای باسابقه و زبده در منطقه ۳ گفت: مدیر منطقه می تواند از این ظرفیت های انسانی، بهره برداری مناسبی داشته و کارایی منطقه را افزایش دهد.

وی بر لزوم درآمد زایی در شهرداری منطقه سه تاکید کرد و پیگیری مطالبات گذشته، تلاش برای افزایش میزان درآمد شهرداری و انجام پیگیری های لازم برای پروژه های نیمه کاره در این منطقه را از سرپرست جدید خواستار شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار رشت، رسیدگی به فضای سبز و رفت و روب را

 مهمترین وظیفه شهرداری عنوان و تاکید کرد: باید به این موارد نسبت به گذشته اهمیت بیشتری داده شود.

در ادامه این آیین، سرپرست جدید شهرداری منطقه ۳ نیز ضمن ارائه گزارشی از سابقه شغلی مدیریتی خود از گذشته تاکنون، در راستای حل مشکلات معیشتی کارکنان، بر رفع مشکلات درآمدی در شهرداری تاکید کرد.

در این آیین همچنین ضمن معارفه طیبه بینا به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه سه، از پیمان پارسا به عنوان مدیر پیشین این منطقه به ویژه در مدیرت بحران های برف و کرونا قدردانی کرد.

ناصر عطایی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی، اسماعیل رحمتی مدیر اداره بازرسی، بابک رمضانی معاونت خدمات شهر شهرداری رشت، علیرضا حسنی سرپرست مدیریت حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر رشت و همچنین علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز در این مراسم حضور داشتند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *