00010 copy

بخش توزیع پیشانی پست است كه بدون آنها پست معنا و مفهومی ندارد

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان عصر دیروز 22 اردیبهشت ماه سالجاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور نامه رسانان شهرستان رشت و توابع در سالن جلسات اداره کل پست استان گیلان برگزار گردید .

در این جلسه سبحانی مدیر کل پست استان گیلان نامه رسانان را به عنوان قشر زحمتکشی که بار کل زحمات شرکت ملی پست کشور بر دوش آنان است تقدیر و قدردانی کرد و گفت: این خدمات رسانی گسترده و بی وقفه به تمام مردم کشور در سخت ترین شرایط جای خسته نباشید و خداقوت دارد.

سبحانی افزود : وارد عرصه ای شده ایم که رقبا در کنار ما فعالیت می کنند و مسئولیت که روی دوش شماست بسیار بالا و سنگین است . امانت  مردم دست شما نامه رسانان است .

وی افزود : شرایط و امکاناتی که شرکت ملی پست دارد بخش خصوصی ندارد و باید طوری عمل کنیم که اولویت اول مردم برای خدمات پستی ، شرکت ملی پست باشد .

سپس حجتی مسئول واحد توزیع اداره کل به ارائه عملکردی از حوزه توزیع پرداخت و از حاضرین خواسته شد که مشکلات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در این جلسه بازگو کنند . پس از آن نامه رسانان در محیطی دوستانه به بیان مشکلات و معضلات شبکه در حوزه توزیع از دید خود پرداختند و مطالب خود را نیز مطرح کردند .

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *