00010 copy

برای اخذ تصمیم مناسب و دستیابی به نتایج مثبت ، مشاوره و حضور روانشناس همیشه یک ضرورت است.

نگار شیخلی عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ضمن تبریک فرارسیدن ۹ اردیبهشت روز روانشناس در خصوص نقش روانشناس و مشاوره در جامعه جهت ارتقای معنویت وهمچنین امنیت و سلامت روانی افراد اظهار داشت:همیشه و هرجا در هر قشری وجود یک روانشناس به عنوان یک فرد راهنما که بتواند در انتخاب مهم  ودرست زندگی به دیگران کمک کند حس می شود .

 

وی افزود:خانواده به دلیل دوست داشتن ممکن است بر اساس احساسات تصمیم گیری کنند و یا اینکه برخورد هیجانی با مسائل داشته و جلوی پیشرفت فرد را بگیرند ولی وقتی راهنمایی هایی از طرف فردی که در این زمینه آموزش دیده و تجربه لازم را دارد صورت گیرد صد درصد موجب موفقیت روافزون فرد می شود .

 

این روانشناس خاطرنشان کرد:کمک حرفه ای روانشناس به دیگران می تواند در موضوعاتی مثل ازدواج ،انتخاب رشته تحصیلی ، شغل و سایر مسائلی که همه افراد در روزمره به آن مواجه هستند ، باشد.

 

شیخلی با بیان اینکه یک روانشناس حاذق می تواند نقش مهمی در سلامت روان یک فرد داشته باشد ، تصریح کرد:افرادی که در یک جامعه زندگی می کنند وقتی که از سلامت روان و امنیت روانی کامل برخوردار باشند آن جامعه نیزبه لحاظ سلامت فیزیکی ،جسمی ، ذهنی و …  در درجه بالاتری قرار می گیرد.

 

این دانشجوی دکترای روانشناسی سلامت اذعان داشت:مشاوره در مدارس و دانشگاه ها حائز اهمیت زیادی است با توجه به اینکه دانشجویانی هستند که برای ادامه تحصیل دور از خانواده سپری می کنند یا افرادی که به دور از خانواده  مشغول خدمت سربازی هستند و یا به ارائه خدمات درمانی در مکانی خارج از محل زندگی خود می پردازند نیازمند مشاوره می باشند.

 

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با تاکید براهمیت فعالیت روانشناسان و اینکه تنها یک روز نباید به روز روانشناس اختصاص یابد ، یادآور شد:مشاوره و حضور روانشناس همیشه و در همه مسایل و مشکلات زندگی ضروری است و افراد می توانند از کمک های روانشناسان بهره گیرند.

 

این روانشناس خاطرنشان کرد:افراد همان طور که به سلامت جسمی خود اهمیت می دهند ضروری است که سلامت روان و ذهن  را هم در اولویت قرار دهند.

 

پایگاه خبری نبض خبر مطالب عنوان شده در یادداشت ها را تایید و یا تکذیب نمی کند،

مسئولیت کلیه مندرجات به عهده خود شخص بوده و این پایگاه خبری مسئولیتی در قبال آن نمی پذیرد.

 

 

نقش روانشناس و مشاوره

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *