- 26 بهمن 1398
- - 18:15
به گزارش نبض خبر به دلیل نامعلومی بازنشستگان تأمین اجتماعی در شهر رشت برای دریافت کامل حقوق خود به شعبه شریعتی بانک رفاه کارگران ارجاع داده میشوند این در حالی است که شعبات دیگر بانک رفاه تحت هیچ شرایطی حاضر به پرداخت کامل حقوق نشده و ادعا میکنند که طبق بخشنامه، پرداخت کامل حقوق بازنشستگان تنها در شعبه شریعتی امکان پذیر است!!
حال سؤال اینجاست کدام مسئول با درایتی چنین بخشنامهای را لازم اجرا نموده که بازنشستگان را از سطح شهر به شعبهای در مرکز شهر بکشاند بازنشستگانی که غالباً پا به سن هستند و گذشته از خطرات رفت و آمد ، طی نمودن مسیر نیز برایشان بسیار دشوار است!!
کدام وجدان آگاهی میپذیرد که بجای حل نمود مشکل از بازنشستگان و تکریم سالمندان به صورت عامدانه آنها را دچار زحمت نماییم؟!
اگر در طی این مسیر خدای ناخواسته یک تار مو از سر این عزیزان کسر شود غیور مردانی که چنین تصمیمی را اخذ نمودند حاضر به پاسخگویی هستند؟!
صرف نظر از موارد مطرح شده گزارش مراجعان به بانک رفاه کارگران شعبه شریعتی شهر رشت (نرسیده به میدان شهرداری) حکایت از ازدحام بیش از اندازه جمعیت داشته و گفته میشود برخورد توهین آمیز مدیریت و کارکنان این شعبه موجب ناراحتی مردم واقع گردیده است.
با عنایت به اینکه در تمام دنیا روند تکریم ارباب رجوع به سمت تسهیل و کمتر کردن مراجعات حضوری میرود؛ به خصوص در این بازه زمانی که مدیریت مصرف سوخت از اهم واجبات کشور محسوب میشود، اقدام عجیب مدیران این بانک باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.
در آخر نیز از مدیران ارشد بانک رفاه کارگران در استان گیلان سؤال میشود آیا غیرت شما قبول میکند پدر و مادر خودتان را برای دریافت حقوق سالها زحمتشان در کل شهر کشانده و پس از طی نمودن تعداد زیادی پله ، کارمندان و مسئولین بانک به آنها توهین نموده و بر خورد های خارج از اخلاق نشان دهند؟
پاسخ این سؤال در نوع برخورد شما با مدیر و پرسنل خاطی این شعبه و تدابیر جهت حل مشکلات مذکور نمایان خواهد شد و نبض خبر آماده انعکاس آن میباشد.