00010 copy

برگزاری دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه جمعیت هلال احمر گیلان

مدیر عامل هلال احمر گیلان گفت : 60 نفر از نجاتگران منتخب در آزمونهای 4 ماه گذشته در آخرین مرحله دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه شرکت می کنند .
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان
مهدی ولی پور گفت : 150 نفر از نجاتگران درجه دو و سه و ایثار سراسر استان در مراحل آزمون و مصاحبه حضوری شرکت کردند که از بین آنها 60 نفر انتخاب در دوره تربیت مربی شرکت می کنند .
وی افزود : این دوره از 22 لغایت 27 تیرماه در اردوگاه شاخه زیتون منجیل با حضور مربیان برجسته کشوری رمضانیان ، مزید آبادی و دکتر غرقی برگزار می شود .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت : در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای 144 مربی امداد و کمک های اولیه درجه سه و دو می باشد .
مانی علی اصغری معاونت آموزش و پژوهش گفت این دوره به صورت شبانه روزی در اردوگاه شاخه زیتون برگزار می شود که شرکت کنندگان بعد از قبولی در آزمون تئوری و عملی با حضور ناظر کشوری بعنوان مربیان کمک های اولیه مجاز به تدریس می باشند .
وی ضمن تقدیر از مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت : مهندس ولی پور طی رایزنی با مرکز مجوز برگزاری دو دوره همزمان را در صورت آمار قبولی بالا گرفت که در جای خود قابل تقدیر می باشد .

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *