00010 copy

بزرگترین آسیب جامعه ورزشی نگاه منفعت طلبانه به ورزش است

به گزارش نبض خبر، سید علی آقازاده با تاکید بر فعالیتهای فرهنگی و نظامی خود خاطرنشان کرد: من امروز علیرغم داشتن سبقه نظامی خود، بیش از هر چیزی به فعالیتهای فرهنگی خود می بالم و همواره در تصمیم گیری های خود سعی بر آن داشتم تا از مشورت دوستان بهره مند شوم و با نگاه تشویقی باعث رشد بالندگی افکار دوستان باشم.

وي افزود: هر ورزشکار و عنصر فرهنگی و میدانی با تحمل مرارت ها به اجتهاد ورزشی می رسد و میراث گرانبهای عدالت و مردانگی را به ارث می گذارد.

وی با تاکید بر انجام فعالیت های میدانی خود از دهه ۴۰ اذعان داشت: امروز متاسفم که با ظرفیتهای تخصصی و ورزشی با وجود همه مرارت ها و مشقت ها معامله می شود و کار حرفه ای دوستان مورد هتک حرمت قرار می گیرد و آنچه که مورد شان و لیاقت نیروهای حرفه ای ورزشی و به عبارتی مجتهدان اجتماعی است زیر سوال می رود و متاسفانه نیروهای ورزشی ما توان دستیابی به حق خود را ندارند.

سيدعلي آقازاده خاطرنشان کرد: امروز بر محیط های ورزشی جفا می شود و عده ای از بیرون با نگاه طمعکارانه به ورزش نگاه می کنند.

وي اذعان داشت: در دوره نمایندگی اینجانب همواره به ورزش اولويت می دادم و از تجاوز به حقوق مردم جلوگیری می کردم، اما همواره کسانی که دارای قدرت هستند با بهره برداری نامشروع به حقوق مردم تجاوز می کنند. لذا باید با همدلی و همراهی به سالم سازی محیط های مدیریتی بپردازیم چرا که محیط مدیریتی باید مدافع حقوقی مردم باشند.

او در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران بازداشت شده ذاتا” متخلف نبوده اند گفت: این مدیران با وجود ضعف هایی که داشتند تحت تاثیر و فشار مدیران بالادستی قرار گرفته و فعالیتهای نامشروع مدیریتی داشته اند‌ و اميد است در آينده نسبت به سالم سازي عرصه هاي مديريتي و علي الخصوص عرصه هاي مديريت ورزشي گام هاي مثبتي برداشته شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *