00010 copy

شیوع کرونا با اتخاذ تصمیمات نابخردانه

نبض خبر  یادداشت بهزاد مقدم نیا مدرس دانشگاه

بهزاد مقدم نیا

در ابتدا همه تصور می کردند که این مبلغ بدون هیچ شرط و شروطی به حساب تمامی یارانه بگیران واریز می شود اما پس از مدتی متوجه شدیم که برای این کار باید از هفت خوان رستم گذشت. بهزاد مقدم نیا

دولت در سخنانی تامل برانگیز اعلام کرد که یک میلیون تومان به حساب آن دسته از سرپرستان خانواده هایی واریز می شود که سیم کارت شخصی و به نام خودشان داشته باشند تا از همان طریق نسبت به ثبت تقاضای وام مورد نظر اقدام کنند.

حال باید از دولتمردان و در راس آنان حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ، سوال کرد که آقای رئیس جمهور آیا شما مطمئن هستید که تمامی یارانه بگیران به لوازمی همچون سیم کارت و گوشی تلفن همراه دسترسی دارند؟؟

آقای روحانی برخی از یارانه بگیران و یا همان سرپرستان خانواده از جمله افراد مُسن جامعه هستند که یا گوشی نداشته ، یا بی سواد و یا با انجام کارهایی از جمله ارسال پیامک و .. ناآشنا هستند و با توجه به اینکه در روزهای کرونایی بسیاری از رفت و آمدها محدود شده است فرزندان و وابستگانشان نیز از حالشان چندان اطلاعی ندارند.

آقای روحانی در شرایطی که قیمت گوشی های تلفن همراه سر به فلک کشیده است آیا انتظار دارید مردم برای دریافت وام یک میلیون تومانی نسبت به خرید گوشی و سیم کارت اقدام کنند؟؟

حال در این روزهای کرونایی که پزشکان و متخصصین به کنترل و‌کاهش رفت و آمدها تاکید دارند این افراد سالمند، بی سواد، کم سواد و… چگونه از عهده این هفت خوان رستمی که اعلام کرده اید بر بیایند. بهزاد مقدم نیا

آقای روحانی از وضعیت دفاتر خدمات ارتباطی طی این چند روز اخیر خبر دارید؟؟

آیا می دانید با شاهکاری که کرده اید این دفاتر در روزهای کرونایی مملو از جمعیت شده است؟؟

کرونا با مشاهده این افراد که برای دریافت سیم کارت  در دفاتر خدمات ارتباطی از سر و کول هم بالا می روند کِیفش کوک کوک است و دیگر کسی در دفاتر خدمات ارتباطی به فکر رعایت طرح فاصله گذاری نیست.

آقای رئیس جمهور، مردم نیازمندند و گرفتار.

بنابراین برای دریافت یک میلیون تومان وام بدون ضامن خیلی ها حاضر به نادیده گرفتن کرونا هستند ، تا شاید بتوانند اندکی از قرض و قوله هایشان بکاهند و تا حدودی مایحتاج ضروری زندگی را برای خود و خانواده هایشان فراهم کنند.

آقای رئیس جمهور بدون شک اطلاعات تمامی یارانه بگیران را در اختیار دارید و می توانستید از روش معقولانه تر دیگری نسبت به پرداخت وام یک میلیون تومانی به حساب یارانه بگیران اقدام کنید.

آقای حسن روحانی ، ای کاش در این روزها که زنگ خطر کرونا تمامی دنیا را در آماده باش قرار داده است با اتخاذ تصمیمات نابخردانه در شیوع کرونا نقش ایفا نمی کردید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *