00010 copy

بیش از 800 فقره پروانه عبور ترافیکی در استان گیلان صادر شد

نبض خبر؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: در مدت سه ماهه امسال چیزی بیش از 800 فقره پروانه عبور ترافیکی در استان گیلان صادر شده است.

فریبرز مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که طبق آخرین آمارها در مدت سه ماهه امسال چیزی بیش از 800 فقره پروانه عبور ترافیکی در استان گیلان صادر شده است اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان تأمین ایمنی تردد و عدم بروز اختلال در تردد وسائط نقلیه در محورها را لازم و ضروری خواند و تصریح کرد: در راستای حفظ و حراست از راه و ابنیه فنی راه‌ها مشخصات بارهایی که نیاز به حمل شدن دارد باید به لحاظ وزن ، طول، عرض و ارتفاع منطبق با مقادر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها باشد.

مرادی راه و ابنیه فنی راه‌ها را سرمایه‌های ملی که باید از آن‌ها صیانت به عمل آید تلقی کرد و بیان داشت: در برخی شرایط خاص نیاز به جابجایی محموله هایی با مشخصاتی خارج از مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راهها وجود دارد که این بارهای خاص ملزم به دریافت پروانه عبور از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشند.​

انتهای پیام/http://Nabzkhabar.ir

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *