00010 copy

تجلیل از کادر درمانی بیمارستان رازی رشت

نبض خبر: فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی امروز از کادر درمانی بیمارستان رازی رشت تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش انتخاب امروز ؛ سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در این بازدید گفت : در 8 ماه شیوع کرونا در گیلان کادر پزشکی همانند رزمندگان دفاع مقدس با همه وجود در برابر این ویروس ایستادند و از جان مردم دفاع کردند و این تشکر کمترین کاری است که می شود برای شان انجام داد.

دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم از جذب پرستاران حق الزحمه ای که در کرونا خدمت رسانی کردند خبرداد و گفت : با پیگیری های انجام شده قرار است قرارداد این پرستاران از 89 روزه به شرکتی تبدیل شود.

محمدباقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان هم از ساخت یک مستند و یک سریال در شبکه باران با موضوع پرستاران خبرداد و گفت : قرار است مستندی با موضوع نخستین پرستار شهید گیلانی نرجس خانعلی زاده و مستندی با موضوع فداکاری کادر پزشکی در دوران کرونا برای پخش در شبکه های سراسری تهیه و تولید شود.

در مدت 8 ماه شیوع ویروس کرونا 4 هزار پرستار ، 400 بهیار و 400 پزشک در بیمارستان ها و مراکز درمانی گیلان به بیماران کرونایی خدمات رسانی کردند.

تجلیل از کادر درمانی

تجلیل از کادر درمانی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *