00010 copy

تجلیل فرماندار رشت از فعالین نمونه زراعت چوب شهرستان

به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر ارسلان زارع در جلسه ستاد زراعت چوب استان که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ارتباط تصویری با فرمانداران و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد؛ اظهار داشت: وظیفه مهم زراعت چوب از تأکیدات رئیس‌جمهوری در راستای حفاظت از محیط‌زیست و جنگل‌هاست که اقدامات موثری انجام شده و با جدیت استمرار دارد. تجلیل از فعالین نمونه زراعت چوب 

وی طبیعت بکر، جنگل‌های هیرکانی و اقلیم متنوع را از موهبت‌های الهی و ظرفیت‌های ارزشمند گیلان ذکر و خاطرنشان کرد: به عنوان وارثان این میراث گرانبها موظفیم تا در راستای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی گام برداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه توسعه پایدار بدون حفظ منابع طبیعی و محیط زیست امکان‌پذیر نیست، گفت: به سبب ضرورت توجه به ارتقاء شاخص ها در همه ابعاد توسعه به‌ویژه اقتصادی، بشر ناگزیر به انجام فعالیت‌های گوناگون و گسترش صنعت است.

مهندس علی فتح اللهی، فرماندار رشت نیز در این نشست بیان داشت : توجه به ارتقا کیفیت نهال ها از طریق استفاده از گونه های پر بازده و زودبارده ، پیش بینی تسهیلات ویژه با باز پرداخت مناسب، پیوند میان دانشگاه و زارعین و آموزش در راستای افزایش تولید در هکتار از اهم موارد توسعه زراعت چوب می باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه فرماندار رشت با اهداء لوح سپاس از آقایان سجاد ملا زاده، محمد نجفی پور و خانم مهرنوش برومند به عنوان فعالین نمونه زراعت چوب شهرستان تجلیل به عمل آورد.

تجلیل از فعالین نمونه زراعت چوب

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *