00010 copy

تجهیز هنرستانی در کلاچای به یاد «نرجس خانعلی‌زاده» پرستار جوان گیلانی

به گزارش نبض خبر، علی دقیق با اشاره به اعلام آمادگی خیرین گیلانی برای تعمیر و تجهیز هنرستان نرجس کلاچای به یاد پرستار جوان بیمارستان میلاد لاهیجان، اظهار کرد: خیرین بزرگوار موسسه خیریه مهر گیتی به رسم قدرشناسی و به پاس فداکاری‌های زنده‌یاد «نرجس خانعلی‌زاده» پرستار جوان و فداکار بیمارستان‌ میلاد لاهیجان که در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا به رحمت ایزدی پیوست، تعمیر و تجهیز هنرستان کار و دانش نرجس کلاچای را به ارزش ۱۵۰۰ میلیون ریال متعهد شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به اینکه افرادی همچون زنده‌یاد «نرجس خانعلی‌زاده» با اعتقاد قلبی به شغل خود می‌اندیشند، افزود: فداکاری این افراد در تاریخ جاوید و ماندگار خواهد ماند.

دقیق با بیان اینکه تعمیر و تجهیز هنرستان کار و دانش نرجس کلاچای با هدف زنده نگه داشتن یاد پرستار فداکار انجام می‌گیرد، گفت: این کار با ارزش خیرین بزرگوار موسسه خیریه مهر گیتی هدیه‌ای به خانواده پرستاران و جامعه پزشکی در مقابل کار بزرگ آنان است.

وی ضمن تشکر از همراهی ارزشمند موسسه مهر گیتی در توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، تصریح کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان نیز افتخار دارد به پاس قدرشناسی از این بانوی فداکار همراه با موسسه مهرگیتی در اختصاص تجهیزات این هنرستان مشارکت کند.

گفتنی است؛ نرجس خانعلی‌زاده سال ۱۳۷۳ در کلاچای، شهرستان رودسر متولد شد. او پس از پایان تحصیلات، طرح پرستاری خود را در بیمارستان امام خمینی تهران سپری کرد و سپس به ‌عنوان پرستار در بخش اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان مشغول به خدمت بود. وی ۴ اسفند ماه جاری در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران، با عوارض مشابه ابتلا به ویروس کرونا، در حین رسیدگی به بیماران در محل کار خود از حال رفت و به دلیل عوارض ریوی و تنگی نفس در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. نرجس خانعلی‌زاده در بعدازظهر ۶ اسفند در بیمارستان میلاد، لاهیجان درگذشت.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *