00010 copy

تحقق 90 درصدی اهداف 5 ساله جمعیت هلال احمر استان گیلان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان در سی و یکمین جلسه هیات مدیره و جلسه سالیانه مجمع استان بیان کرد : تاکنون 90 درصد اهداف در برنامه 5 ساله جمعیت هلال احمر که تاکنون دو سال آن سپری شده محقق و اولویت امسال هلال احمر گیلان خودکفایی در بخش اقتصادی می باشد .
به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان
مهدی ولی پور گفت : بخشی از برنامه خودکفایی و سرمایه ای هلال احمر استان با خرید ساختمان مجتمع جامع توانبخشی ، دارویی و راه اندازی پروژه هایی در لاهیجان و انزلی، رشت و آستارا پس ازاخذ مجوز از شورای عالی و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و تحقق سازه ای، از درآمدهای آن جهت پیشرفت موثر در فعالیتهای انسان دوستانه و تجهیز امکانات و تجهیزات استان استفاده می گردد.
وی افزود : در سال گذشته قریب به 30 هزار جوان و داوطلب به عضویت جمعیت هلال احمر استان درآمده اند که با آموزش و فعال سازی این اعضا ، انتخابات مجامع هلال احمر در سال آینده با قوت بیشتر برگزار خواهد شد.
مدیر عامل هلال احمر گیلان با اشاره به راه اندازی 167 خانه هلال جهت گسترش آموزشهای امدادی در سطوح مختلف جامعه بیان داشت : کار ساخت انبارهای امدادی در شفت و فومن و پایگاههای زیاز رودسر و آغوزی سیاهکل آغاز و با اختصاص اعتبار تا پایان سال به اتمام می رسد .
مهدی ولی پور از ارسال کمک 5 میلیارد تومانی نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست استان به سیل زده گان خبر داد و افزود : این کمک ها که 400 میلون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بود در 6 مرحله به مناطق سیل زده ارسال شد .
وی همچنین حضور تیم های حمایت روانی ، امداد هوایی در مناطق سیل زده را از دیگر فعالیتهای این جمعیت در سیل اخیر عنوان کرد .
وی با اشاره به اجرای 561 برنامه توسط حوزه داوطلبان به ارزش یک میلیارد تومان گفت : این فعالیتها با مشارکت 4700 داوطلب و عضو فعال هلال احمر استان اجرا شد .

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *