00010 copy

تراز تولید و مصرف برق بغرنج تر شد

به گزارش نبض خبر به نقل از پايگاه خبري توانير، در اين نشست كه ساعتي پيش در مركز پايش صنعت برق و با حضور مديرعامل توانير و مديرعامل شركت مديريت شبكه برق ايران، برگزار شده بود، بر ضرورت هماهنگي بيشتر با مشتركان بزرگ تاكيد شد.

به گفته همايون حايري معاون برق و انرژي وزير نيرو هم اكنون نيروگاه ها در حداكثر شرايط توليد قرار دارند اما نياز مصرف در هفته جاري به دليل گرماي شديد اين روزها افزايش بيشتري خواهد يافت.
حايري خاطرنشان كرد: تمام هماهنگي ها و تلاش ها براي عبور از شرايط كنوني و پرهيز از اعمال خاموشي برق است.
وي در عين حال تاكيد كرد: با توجه به شرايط پيش رو، انتشار جداول احتمالي خاموشي بايد با دقت بيشتري ادامه يابد.
در اين نشست همچنين مديرعامل توانير نيز بر ضرورت رعايت سقف هاي تعيين شده مصرف در استان ها و اجراي مصوبات بالادستي تاكيد كرد.
مهندس محمدحسن متولي زاده در اين نشست همچنين بر ضرورت پايداري برق كل كشور و به ويژه بيمارستان ها و مراكز درماني در اين شرايط كرونايي تصريح كرد و با اشاره به برگزاري كنكور سراسري در انتهاي هفته جاري، برضرورت هماهنگي با سازمان سنجش در جهت تامين برق مراكز برگزاري اين آزمون مورد تاكيد قرار داد.
متولي زاده در عين حال با تاكيد: بر مديريت منابع آبي پشت سدها براي تداوم تامين آب و برق تا پايان تابستان، گفت: منابع آبي ذخيره شده در پشت سدها براي مصارف شرب و آبياري كشاورزي نيز بايد مورد استفاده قرار گيرد.
مديرعامل توانير با اشاره به ضرورت هماهنگي هاي بيشتر با صنايع بزرگ در استان ها خاطرنشان ساخت: در كنار همه اين فعاليت ها، همه در منازل نيز بايد با كاهش مصرف برق از طريق سه راهكار ساده تنظيم كولرهاي گازي روي 25 درجه، استفاده از دور كند كولرهاي آبي و عدم استفاده از وسايل پرمصرف برقي در ساعات بعد از ظهر (12 تا 18)، در حفظ پايداري شبكه برق و جلوگيري از خاموشي كمك كنيم. تراز تولید و مصرف برق تراز تولید و مصرف برق

 

تراز تولید و مصرف برق

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *