00010 copy

تسریع در بازگشایی فاز دوم خیابان هشت دی

به گزارش نبض خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت در بازدید از پروژه های عمرانی بر ضرورت تسریع در تکمیل و بازگشایی فاز دوم خیابان هشت دی تاکید کرد. تسریع در بازگشایی

شهردار رشت با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری در بازگشایی این معبر تصریح کرد: لوله گذاری، گازکشی، فیبرنوری، تعریض، آسفالت، جدول گذاری، نصب روشنایی و همسطح سازی فاز دوم خیابان هشت دی در حال انجام است.

احمدی با اشاره به اینکه تملک املاک باقیمانده درمسیر خیابان هشت دی در دستور کار شهرداری قرار دارد، خاطر نشان کرد: انتظار داریم این تملک ها به زودی انجام شده و شاهد بازگشایی خیابان باشیم.

وی تاکید کرد: بازگشایی فاز دوم خیابان هشت دی نقش مؤثری در کاهش ترافیک و تسهیل تردد خودروها در یکی از مهمترین معابر شهر دارد و از بار ترافیکی خیابان معلم می کاهد.

شهردار رشت با تاکید بر عدم توقف فعالیتهای عمرانی حتی در شرایط بارندگی بیان کرد: تلاش می کنیم این پروژه در سریع ترین زمان ممکن به شهروندان فهیم رشت تقدیم شود.

گفتنی است، خیابان ۸ دی متصل کننده خیابان شهید رجایی به خیابان معلم است که فاز اول آن ماه های گذشته به بهره برداری رسید و فاز دوم آن بزودی به بهره برداری می رسد.

تسریع در بازگشایی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *