00010 copy

تفاوت در دیدگاه سیاسیون و مسئولین بهداشت کشور!

به گزارش نبض خبر : کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت : چین با ارائه آمار و مدارکش نسبت به بیماری کووید-۱۹ شوخی تلخی با دنیا کرد.

همه کشورهای درگیر این بیماری به استناد مدارک چین تصور کردند بیماری شبیه و آسان‌تر از بیماری آنفلوآنزا است. چنین نیست و نمی‌شود گفت دوره این بیماری دو ماه است. اکثر شهرهای ایران با طغیان بیماری روبرو هستند. در تهران کاهش تعداد مرگ و میر و بستری داشتیم، اما با بازگشت مردم به شهر و آغاز به کار مشاغل باید منتظر هفته آینده و افزایش آمار باشیم.

جهانپور همچنین توئیت کرد : مباحث علمی را هیچگاه نمی توان با سیاست آمیخت

اظهارات جهانپور صدای سفیر چین را درآورد : سفیر چین در تهران در واکنش به اظهارات وی ، که داده‌های کرونایی چین را زیر سوال برد، نوشت: « وزارت بهداشت چین هر روز نشست خبری دارد. پیشنهاد می‌کنم برای نتیجه‌گیری، اخبار آن را با دقت بخوانید. »

اما داستان به همین جا ختم نشد و سید عباس موسوی نیز به میدان آمد ! دلجویی سخنگوی وزارت خارجه از چینی ها :

این دلجویی نیز واکنش سفیر چین را به همراه داشت :

باید این را در نظر گرفت که مقام سفیر و سخنگوی وزارت خارجه هر دو بیانگر موضع سیاسی کشور ها می باشد و به نوعی دیدگاه دولت را منتقل میکنند اما مسئولین بهداشت با آنکه زیر نظر دولت فعالیت دارند با در نظر گرفتن مسائل علمی و آنچه در جامعه شاهد آن هستند که البته خالی از ملاحضات سیاسی نیست اظهار نظر میکنند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *