تقدیر مدیر منطقه چهار شهرداری رشت از پرستاران آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت

به گزارش نبض خبر: مهندس آرش امیرلو مدیر منطقه چهار شهرداری رشت از پرستاران آسایشگاه معلولین و سالمندان تقدیر کرد.

 آرش امیرلو مدیر منطقه چهار شهرداری رشت به مناسبت روز پرستار با حضور در آسایشگاه معلولین و سالمندان از جمعی از پرستاران تقدیر کرد.

در مراسم روز پرستار، آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه استان گیلان نیز حضور داشتند.

‌شنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ (به روایت تصویر)

 whatsappimage2019 01 12at13.23.12
whatsappimage2019 01 12at13.23.54
 whatsappimage2019 01 12at13.24.50
 whatsappimage2019 01 12at13.35.02
whatsappimage2019 01 12at14.00.31

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *