00010 copy

استمرار پیگیری های دکتر سالاری در وزارت بهداشت/ تلاش برای تأمین اعتبار پروژهای عمرانی حوزه سلامت گیلان تا مساعدت در تأمین نیروی انسانی و تجهیزات

به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز؛ با حضور در وزارت بهداشت با برخی از معاونین و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت‌وگو کرد.تلاش برای تأمین اعتبار پروژهای عمرانی تلاش برای تأمین اعتبار پروژهای عمرانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با دکتر سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت ضمن تبریک سال نو و تقدیر از حمایت‌های مالی و پشتیبانی های این معاونت در  سال گذشته، بر استمرار مساعدت‌های وزارت خانه در خصوص تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی و فنی تأکید کرد.

دکتر سالاری با اشاره به برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت گیلان، پیشرفت قابل‌توجهی دارند و در صورت تأمین اعتبار ملی، تا قبل از دولت جدید، قابل بهره برداری خواهند بود.

وی همچنین به تفاهم‌نامه‌های همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه اشاره کرد و افزود: آغاز فاز اجرایی پروژه‌های مشترک علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی سپاه، حوزه سلامت استان را تا حد قابل قبولی ارتقا می‌بخشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با دکتر محمدرضا شانه ساز، رییس سازمان غذا و دارو  نیز دیدار کرد و به طرح مشکلات و چالش‌های حوزه دارو و تجهیزات استان گیلان پرداخت.

دکتر ارسلان سالاری در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های این سازمان، در جهت تأمین دارو و تجهیزات کشور در سخت‌ترین شرایطی تحریمی به‌ویژه بحران کرونا، خواستار تأمین بخش دیگری از تجهیزات موردنیاز گیلان به‌ویژه تجهیزات سرمایه‌ای شد.

وی همچنین در ادامه ی  دیدار با مقامات عالی‌رتبه وزارت بهداشت، طی نشستی  با کامبیز نوروزی، مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت، از مساعدت مسئولان وزارت بهداشت و درمان جهت همکاری در صدور مجوز جذب پزشکان فول تایم تقدیر کرد و  خواستار تأمین مابقی  نیروی انسانی دانشگاه شد.

تلاش برای تأمین اعتبار پروژهای عمرانی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *