00010 copy

توزیع شیر و محصولات پروبیوتیک رایگان در بیمارستان ها و مراکز درمانی رشت توسط شرکت هلدینگ سولیکو کاله

به گزارش نبض خبر، فاضل غلامی مدیر شعبه شرکت کاله گیلان در راستای توزیع رایگان شیر و محصولات پروبیوتیک این شرکت در بیمارستان های شهر رشت گفت :استان گیلان از دیر باز همیشه با طبیعت سر سبز و مردم خون گرم خود پذیرای توریست های داخلی و خارجی در تمام طول سال بوده است اما متاسفانه امسال ورود مهمان ناخوانده و پنهان  ویروس کرونا، موجب شده  که مردم گیلان و به خصوص شهر رشت از هم میهنان گرامی درخواست ن مایندکه در این دوره  جهت جلوگیری از انتشار بیشتر این بیماری از سفر به این شهر زیبا و سر سبز خودداری نمایند .

وی افزود:از هم وطنان این درهواست می شود که به دلیل عدم امکان پذیرایی از مهمان ها در این شرایط بحرانی و همچنین کمبود ظرفیت بیمارستانی جهت بستری احتمالی برای معالجه و مداوا، از مسافرت به شهرهای شمالی پرهیز کنند تا به کمک و جامعه بزرگ پزشکی بشتابیم و با کمک به کادر پرستاری و درمانی زحمتکش این شهر، بتوانیم از این دوره حساس به سلامت عبور کنیم .
غلامی اضافه کرد : متاسفانه فقدان دانش لازم و نداشتن مهارت های عمومی برای مواجه با بروز چنین بحران هایی در حال حاضر باعث بروز مشکلات و موانعی شده است .

وی عنوان کرد : بنده به عنوان فردی کوچک از جامعه، با ۱۶ سال سابقه خدمت و مدیریت در مجموعه هلدینگ سولیکو کاله که شامل محصولاتی  نظیر فرآورده های گوشتی و لبنی و غیره می شود ، از تمامی هم میهنان و همشهریانم  درخواست می کنم که در صورت امکان علاوه بر اینکه اقلام مصرفی خود را به صورت هفتگی تهیه می نمایند، ضمن رعایت پروتکل های اعلام شده و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی حتی المقدور از تردد های غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

غلامی با بیان اینکه شرکت کاله یکی از برترین برندهای معتبر در صنعت غذایی کشور، پنجاهمین برند برتر بین المللی و اولین برند جهان اسلام می باشد ادامه داد: تمام خانواده های ایرانی حداقل یک محصول این شرکت را به صورت روزانه یا هفتگی مصرف می نمایند و یکی از اهداف شرکت کاله تهیه و توزیع مواد سالم و حفظ سلامت آحاد جامعه می باشد و در کنار آن هر بنگاه اقتصادی نیاز به کسب سود دارد که در غیر اینصورت امکان بقا برای هیچ شرکتی فراهم نیست اما در این برهه از زمان با چشم پوشی از منافع مادی و به جهت ایجاد روحیه و انگیزه و پشتوانه معنوی در کادر درمانی و همچنین در بیماران که یکی از دغدغه های حال حاضر این شرکت می باشد ، در سطح شهر رشت اقدام به توزیع رایگان شیر و محصولات پروبیوتیک و اقلام در دسترس قابل تهیه از محصولات مورد نیاز این شرکت برای بیمارستان ها و مراکز درمانی و خدماتی کرد و این روند را ادامه خواهد داد.

غلامی افزود: تاکنون طبق برنامه ریزی های انجام شده محصولات مورد نیاز بیمارستان های رازی، امیرالمومنین و آریا در اختیارشان قرار گرفته است و این عمل با هماهنگی های لازم برای دیگر بیمارستان ها نیز در دست اقدام می باشد.

وی تاکید کرد : شعار اصلی ما همدلی و همراهی با هم میهنان مان است مانند سایر موارد، زلزله کرمانشاه که کمک های بلاعوض تقدیم مردم  آسیب دیده کرمانشاه گردید .

وی اظهار داشت :طبق اعلام متخصصین، ویروس کرونا یا از طریق دستگاه گوارشی وارد بدن انسان می شود یا از طریق استنشاق مستقیم وارد دستگاه تنفسی خواهد شد که پس از ورود به بدن 72 ساعت زمان داریم که بتوانیم این ویروس را از بدن خود خارج نماییم .

غلامی افزود :قند و لاکتوز شیر تنها قند طبیعی دنیا است که با مصرف بهینه شیر و لبنیات در 4 وعده در روز می توانیم ویروس ها را از بدن خود خارج نماییم . شیر دارای ویتامین های A و B6 و D می باشد که سیستم دفاعی بدن و فعالیت های گلبول های سفید در بدن را تقویت می کند و تقویت سیستم ایمنی بدن منجر به حفاظت از ریه ها خواهد شد.

وی عنوان کرد :محصولات پروبیوتیک و همچنین شیر که دارای قند طبیعی می باشد،  بیشترین عامل ضد ویروس و ضد باکتری طبیعی است و بیشترین باند شدگی را نسبت به ویروس دارد و از فعال شدن آن جلوگیری می کند.

وی در پایان گقت :  امیدوارم که همه مردم این سرزمین با خردجمعی و همت عالی به توصیه های مسوولین و درخواست همشهریان مان جامعه عمل بپوشانند و از سفر به استان گیلان و شهر رشت خودداری نمایند تا دست در دست هم این ویروس را شکست دهیم.

غلامی همچنین گفت : من به نوبه خود از همه افراد جامعه درخواست می کنم به جهت تقویت بنیه ی جسمی  مصرف شیر و لبنیات با هر برندی و در هر نوعی را در برنامه غذایی روزانه خود جای دهند و با رعایت موازین بهداشت فردی در سبک زندگی این روزها و حفظ آرامش ،تقویت روحیه ، نشاط و خنده برای سلامتی تلاش کنند و صحت و سلامتی را برای همه ی مردم این سرزمین آرزو دارم .

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *